رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نماینده سابق رامسر و تنکابن در مجلس شورای اسلامی

فخر الدین صابری:

وحدت نیاز کنونی اصلاح طلبان است

 

تهران- خبرگزاری ایسکانیوز: نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس پیشین، همگرایی و وحدت اصلاح طلبان را خط و مشی مشخص آنها توصیف کرد و اظهار داشت: وحدت نیاز کنونی اصلاح طلبان است.

حجت الاسلام و المسلمین" فخر الدین صابری"، نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس ششم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز، با تاکید بر لزوم وحدت گرایی میان اصلاح طلبان تصریح کرد: اصلاح طلبان بر اساس همین وحدت در حال حرکت هستند اما از سویی گله مندی ما نیز بر این است که به رغم تلاش های مسوولان اصلاحات این وحدت دیر محقق شد.
وی در این باره افزود: اصلاح طلبان برای رسیدن به وحدت، چهره های تندرو را حذف کرده اند و این بار با نیروهای فعال عرصه اجتماعی وارد میدان رقابت خواهند شد.
صابری درباره رد صلاحیتهای احتمالی نمایندگان اصلاحات گفت: مسلما در این دوره، دستگاه های فعال با روشنی بیشتری عمل خواهند کرد و اگر ما و همچنین شورای نگهبان رویکردی به جز توجه به قانون اساسی را در کار خود داشته باشیم به بیراهه رفته ایم در غیر این صورت هم اختلافی پیش نخواهد آمد.
وی در ادامه، بیان کرد: در حقیقت اختلاف همیشه بر سر عدم اهتمام به قانون اساسی کشور بوده است، با اینکه مقام معظم رهبری و سایر شخصیتهای برجسته کشور نیز لزوم اجرای آن را بارها مورد تاکید قرار داده اند.
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی عرصه مناسب رقابت بین اصولگرایان و اصلاح طلبان را عاملی موثر بر حضور مردم در انتخابات دانست و تصریح کرد:حضور باشکوه مردم ضامن سلامت انتخابات خواهد بود و نباید در مورد این حضور مردم تردیدی کرد و یا زود قضاوت کنیم.
وی برخی از نقدهای اصولگرایان در زمینه ضعف اصلاحات را نادرست توصیف کرد و گفت: اینک فقط ما شاهد انتقادات هستیم. باید دید که آنها خود در مقام عمل چه خواهند کرد و میزان پایبندی آنها به قوانین کشور تا چه میزان خواهد بود./

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد