رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

ورزش رامسر

قائمشهر قهرمان مسابقات انتخابی بوکس مازندران شد

رقابتهای انتخابی بوکس استان مازندران جمعه شب با قهرمانی تیم قائمشهر به کار خود پایان داد.

مسوول برگزاری این رقابتها و رییس هیات بوکس قائمشهر روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : در این رقابتها ‪ ۷۶‬ورزشکار از شهرهای آمل ، قائمشهر ، ساری ، بابل ، سورک ، کیاکلا ، سوادکوه ، رامسر ، تنکابن ، بهشهر، امیرکلا ، نکا ، گلوگاه و جویبار حضور داشتند.

"محمد کنودان" با اشاره به اینکه این رقابتها در رده سنی بزرگسالان برگزارشد افزود : ورزشکاران این رقابتها در ‪ ۱۱‬وزن از ‪ ۴۸‬تا به اضافه ‪۹۱‬ کیلوگرم با هم رقابت کردند.

وی ادامه داد : این رقابتها به مدت چهارشب از نهم تا دوازدهم مرداد ماه در سالن ورزشی سرداران شهید قائمشهر برگزار و در شب جمعه فینال این رقابتها برگزار شد.

وی در خصوص نتیجه تیمی این رقابتها گفت : قائمشهر ، ساری و آمل به ترتیب عناوین اول تا سوم این رقابتها را از آن خود کردند.

"کنودان" ادامه داد : "محمد رضازاده" از بهشهر ، "محمد دژبان" از قائمشهر ، "حمزه زمانزاده" از آمل ، "عبدالله سیه چهره" از قائمشهر ، "یوسف بابایی" از ساری ، "حمید خطیبی" از سوادکوه ، "علی عبدی" از قائمشهر ، "عباس مظلوم" از جویبار ، "امیر رییس دانا" از قائمشهر ، "حمید هوشیار" از ساری و "اکبر فرنودی" از قائمشهر به ترتیب در اوزان ‪۵۱ ، ۴۸‬ ،‪ ۹۱، ۸۱، ۷۵، ۶۹، ۶۴، ۶۰، ۵۷، ۵۴‬و به اضافه ‪ ۹۱‬کیلوگرم بر حریفان خود غلبه کردند و نفر اول این اوزان شدند.

به گفته وی نفر اول هر یک از این ‪ ۱۱‬وزن برای حضور در رقابتهای کشوری بوکس که ‪ ۲۵‬مرداد ماه امسال در کرمانشاه برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد