رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

در رامسر...

مدیرکل امور بین‌الملل جمعیت هلال‌احمر در رامسر:

هلال احمر ایران جزو 5 کشور برتر دنیا است

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر علی سماعی امروز در مراسم اختتامیه اردوی جوانان جمعیت هلال احمر اظهار کرد: از نظر تعداد امداگران نیز جمعیت هلال احمر کشورمان جزء 10 کشور اول دنیا است.
وی حضور امدادگران هلال احمر کشورمان را در مجامع بین المللی چشمگیر خواند و افزود: تاکنون مراکز درمانی و امدادی توسط هلال احمر ایران در کشورهای لبنان، کنیا، نیجریه، غنا، یمن، امارات، ازبکستان، مالی و افغانستان احداث شد و به فعالیت امداد رسانی و درمانی مشغول هستند.
سماعی با بیان اینکه نیمی از جمعیت هلال احمر را جوانان تشکیل می‌دهند تصریح کرد: جوانان با حضور خود در برنامه‌های فرهنگی، امدادی، پژوهشی و آموزشی می‌توانند در پیشبرد اهداف این مراکز گام های موثری بردارند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مازندران نیز در این مراسم گفت: در مجموع 3 هزار دختر و پسر در 2 دوره مجزا در این اردوها شرکت کردند.
فردین خنجری بازدید از موزه، آموزش‌های مهارتی زندگی، آسیب‌های اجتماعی، فعالیت‌های بشر دوستانه را از برنامه‌های انجام شده این اردو برشمرد و خاطرنشان کرد: در این اردوها جوانان و داوطلبان 15 استان کشور از 15 تا 9 مرداد در اردوگاه میرزاکوچک خان جنگلی حضور داشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد