رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

استراتژی اصلاح طلبان مازندران

شورای راهبردی اصلاح‌طلبان مازندران تشکیل شد

خبرگزاری فارس: استراتژی اصلاح طلبان مازندران با تشکیل شورای راهبردی برای ائتلاف صد در صدی در استان تعیین شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، در جلسه‌ای که با حضور اصلاح طلبان مازندران دیشب در مرکز استان تشکیل شد، نمایندگان گروه‌ها و احزاب استان، شخصیت‌های با نفوذ اصلاح طلب و نمایندگان شهرستان های مازندران با تشکیل شورای راهبردی این گروه ها در استان به ریاست جعفر رحمان زاده استاندار سابق زنجان به توافق رسیدند.
بر پایه این گزارش،در این جلسه که بدون حضور خبرنگاران برگزار شد 11 نفر از حاضران به عنوان اعضای اصلی این شورا انتخاب شدند تا استراتژی اصلاح طلبان را تهیه و تنظیم کنند.
به گزارش خبرنگار فارس به نقل از یک منبع آگاه این شورا، سیاست‌های کلان اصلاح طلبان را در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی، تهیه مبانی نظری اصلاح طلبان استان با توجه به نیازها و مطالبات، تدوین مسائل استانی و تبیین شعارهای اصلاح طلبی، انتخاب مصادیق نمایندگان، هماهنگی نیروها و وفاق همچنین اجماع مطلق در لیست اصلاح طلبان را تهیه و در دستور کار قرار می دهد.
این منبع آگاه یادآور شد: حاضران در جلسه در راستای ائتلاف صددرصدی گام برمی‌دارند و تنها راه پیروزی در انتخابات را نیل به این اهداف می‌دانند.
وی با اشاره به اختلاف‌های حزبی در سطح کشور افزود: در این جلسه تصمیم بر آن شد که این اختلافات در میان اصلاح طلبان مازندران تاثیر نگذارد و عزم استانی حفظ گردد تا زمینه برای دستیابی به کرسی‌های نمایندگی به وجود آید.
خاطرنشان می‌شود، بر اساس اطلاع دریافتی،داوود کشاورزیان استاندار سابق مازندران، جعفر رحمانزاده، معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران و استاندار سابق زنجان، فرمانداران سابق بابل، رامسر و جویبار، علی کریمه مله معاون سابق سیاسی و امنیتی استاندرای مازندران، طاهر نژاد عضو مرکزی حزب کارگزاران سازندگی کشور و نماینده سابق شهر چالوس، رحمانی خلیلی نماینده سابق نکا و بهشهر، غلامی، رجایی، احمدی فولادی، سران احزاب اعتماد ملی، مشارکت، انجمن مدرسان دانشگاه‌ها، خانه کارگر، حزب کار و مجمع روحانیون مبارز حضور داشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد