رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

وزنه برداری منطقه ‪ ۲‬کشور

پژمان شعبانی از رامسر

در رقابتهای وزنه برداری منطقه ‪ ۲‬کشور

سرپرست هیات وزنه برداری استان مازندران از برگزاری مسابقات وزنه برداری منطقه ‪ ۲‬کشور به میزبانی مازندران در مرداد ماه امسال خبر داد.

"عباس رحیمی" روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت : استان مازندران برای نخستین بار میزبان رقابتهای کشوری وزنه برداری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این رقابتها از بیستم تا بیست و دوم مرداد ماه امسال در رده سنی نوجوانان (‪ ۱۴‬تا ‪ ۱۷‬سال) در سالن ورزشی سید رسول حسینی برگزار می‌شود افزود : در این رقابتها ورزشکاران نوجوان استانهای منطقه ‪۲‬ کشور شامل سمنان ، مازندران ، گلستان ، خراسان شمالی و خراسان رضوی حضور دارند.

وی ادامه داد: درپایان این رقابتها دو تیم برتر برای شرکت در رقابتهای کشوری وزنه برداری که شهریور ماه امسال در کرمانشاه برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.

مسوول برگزاری رقابتهای انتخابی وزنه برداری مازندران نیز به خبرنگار ایرنا گفت : در همین راستا ، مسابقه انتخابی تیم مازندران برای حضور در رقابتهای منطقه ‪ ۲‬کشور پنجم مرداد ماه امسال در تنکابن برگزار شد.

"محمدصادق محمدی" افزود : در این رقابتها ‪ ۶۰‬ورزشکار از ‪ ۱۱‬شهر استان مازندران در هشت وزن ‪ ۵۰‬تا به اضافه ‪ ۹۴‬کیلو گرم با هم رقابت کردند.

وی ادامه داد : در پایان این رقابتها بابل ، قائمشهر و چالوس به ترتیب با کسب ‪ ۱۶۳ ، ۱۶۴‬و ‪ ۱۵۶‬امتیاز عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی اظهارداشت : "پژمان شعبانی" از رامسر ، "مهدی رضازاده" از بابل ، "سعید رسول نژاد" از نوشهر ، "خسرو نواب پور" از چالوس ، "محمد رضا ناظریان" از تنکابن ، "علی محمدی" از قائمشهر ، "محمد نعل گیر" از امیرکلا و "میلاد رستگار" از بابلسر به ترتیب در اوزان ‪۹۴، ۸۵، ۷۷، ۶۹، ۶۲، ۵۶، ۵۰‬ و به اضافه ‪ ۹۴‬کیلوگرم نفر اول این وزنها شناخته شدند.

به گفته وی این افراد به عنوان تیم منتخب مازندران در رقابتهای منطقه‪۲‬ وزنه برداری کشور حضور می‌یابند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد