رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

فرماندار رامسر

"علی باباخانی" فرماندار رامسر:

 افزایش سهمیه سوخت خودروهای مسافربر فعال در روستاهای رامسر ضروری است

دبیر شورای ترافیک استانداری مازندران گفت: برای رفع مشکلات فراروی ناشی از سهمیه‌بندی بنزین در این استان برنامه‌ریزی و تدابیر ویژه‌ای اتخاذ شده و بتدریج حل می‌شود.

"پژمان اژدری" روز دوشنبه در جلسه ساماندهی سوخت غرب مازندران در فرمانداری چالوس افزود: باید عوامل دخیل در ساماندهی مصرف بهینه سوخت، در این زمینه مشارکت داشته باشند.

وی اظهار داشت: با این حال سهمیه سوخت برخی از خودروها ازجمله‌خودروهای دولتی، خودروهای استیجاری فعال در ادارات، آمبولانس ، خودروهای پزشکان و وانت بارها افزایش خواهد یافت.

وی افزود: همچنین فرایند نام‌نویسی خودروهای مسافربری درون و برون‌شهری و ساماندهی آنها در حال انجام بوده و امید است تا دو هفته آینده با توجه به مقدار سوخت سهمیه منظور شده برای آنها، ساماندهی شوند.

به گفته او برای ارایه کارت سوخت به خودروهای فعال در بخش خدمات عمومی و مسافربری در این استان، اقداماتی در حال انجام است.

دبیر شورای ترافیک استانداری مازندران گفت: خودروهای درون‌شهری برعهده شهرداری و خودروهای برون شهری زیر پوشش سازمان حمل و نقل و پایانه‌هااست.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، "مجید نصرالله‌نژاد" معاون سازمان حمل و نقل و پایانه‌های استان مازندران گفت: حدود یک سوم خودروهای مسافربر کرایه کشور در این استان فعالیت دارند.

وی ادامه داد: سهمیه‌بندی بنزین تبعات و معضلات فراوانی برای رانندگان مسافربری در استان داشته و آن را به یک بحران تبدیل کرده است.

نصرالله‌نژاد تاکید کرد: ساماندهی خودروهای مسافربر شخصی مستلزم همکاری و تعامل نهادها و برنامه‌ریزی صحیح است که به صورت قانونمند ساماندهی شوند.

"علی باباخانی" فرماندار رامسر نیز در این جلسه بر ضرورت افزایش سهمیه سوخت خودروهای مسافربر فعال در روستاهای این منطقه تاکید کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد