ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
از 230 طرح منتخب استانی 23 نفر از رامسر هستند
پاشا در گفتگو با مهر: | |
شش طرح فرهنگیان مازندران در"اقدام پژوهی" به مرحله کشوری راه یافت | |
ساری - خبرگزاری مهر: رئیس مرکز تحقیقات و پژوهش آموزش و پرورش مازندران گفت: شش طرح فرهنگیان استان در اقدام پژوهی به مرحله کشوری راه یافت. | |
محمد پاشا در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه دو هزار و 421 فرهنگی از 32 شهرستان و منطقه در این دوره شرکت کردند، اظهار داشت: 230 نفر موفق به راهیابی به مرحله استانی شدند.
وی افزود: اقدام پژوهی رویکردی آموزشی و پژوهشی بوده که هدف از آموزش و به
کارگیری آن، حل چالشها و مسائلی است که معلمان در این عمل و به ویژه طی
فرآیند یاددهی و یادگیری با آن مواجه می شوند.
پاشا ادامه داد: معلم به شیوه ای علمی و پژوهشی در فرآیندی نظام مند،
با تمرکز بر چالشهای پیش رو به راه حلهای مناسب و به کارگیری آن به حل
مشکلات و موانع موجود می پردازد و با بهسازی فرآیند آموزش به تحقق یادگیری
مناسب تر و مطلوب تر دست می یابد.
وی تصریح کرد: از 230 طرح منتخب استانی 23 نفر از رامسر، بابلسر،
فریدونکنار، محمود آباد ، ساری ناحیه یک و دوم، قائم شهر و نکا هشت شهرستان
موفق در امر اقدام پژوهی بودند.
وی با بیان اینکه شهرستانها در امر اقدام پژوهی برای مطالعه و حل مسائل
آموزش و پرورش آموزشهای لازم را داشته باشند، بیان داشت : آموزش و پرورش
ناحیه یک ساری با شش طرح بیشترین طرح به مرحله کشوری راه یافت.
رئیس مرکز تحقیقات و پژوهش آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه
آموزش کارگاهی اقدام پژوهی کارکنان امری ضروری است افزود: ضرورت اجرای
آموزش های کارگاهی در سطح استان، شهرستانها و مناطق و توجه به توسعه امر
اقدام پژوهی در بین کارکنان اداری و عوامل اداری مدارس را یک برنامه
استراتژیک و اثر بخش در مسیر پژوهش حین عمل است. |