ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
جاده دریایی رامسر - تنکابن،یک رویا
از:س-الف
این یک تفکر رویایی بوده که نیازمند کار کارشناسی بیشتری می باشد . ساحل شنی ، بستر غیر مقاوم وخوردگی شدید فلزات در اثر شرایط اقلیمی منطقه از مهمترین موانع این عملیات میباشد .
استفاده از منطقه کوهپایه جهت احداث کمربندی علاوه بر هزینه کمتر موجب رونق کسب وکار در آن مناطق می گردد که شورای شهر میباست به عنوان پروژه ملی منطقه ای به آن توجه ویژه ای نماید تا ضمن کاهش ترافیک در زمان تعطیلات ، مسافرین عبوری و خودروهای سنگین از زیباترین بلوار رامسر جهت عبور استفاده ننمایند.
دوست عزیز خبرنگار
سلام
مشکل ما اینجاست که قرار نیست هر طوری حساب کنیم ، قراراست که بحث کارشناسی کنیم در ضمن در صورت صلاحدید ایمیل خودرا درج نمایید تا آنالیز کارشناسی هر دو طرح را برایتان میل کنم .لطفا زیاد هم جوش نزنید زیراصدای آرام نیز به گوش شنوا خواهد رسید .
سلام
آخه شما طبق چه کارشناسی میگید خرجش کمتره ؟؟؟
هر طوری حساب کنی خرج دریایی کمتره .
فقط مشکل اینه که از کوچیکی تو گوشمون خوندن که نمی تونیم .