رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مسابقه فوتسال هنرمندان وپیشکسوتان فوتبال در حمایت از بیماران سرطانی

مسابقه فوتسال هنرمندان وپیشکسوتان فوتبال در حمایت از بیماران سرطانی در رامسر  

نوشهر - ایرنا - رییس هیات فوتبال رامسر گفت: با هدف حمایت از بیماران سرطانی و امور خیریه، دیدار دوستانه فوتسال بین تیم های منتخب پیشکسوتان استقلال، پرسپولیس و رامسر با ستارگان هنر و موسیقی روز پنجشنبه 20 آذر در سالن ورزشی شهید چمران رامسر برگزار می شود.           

'هادی حلاجیان' روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود : این دو تیم ساعت 17 روز پنجشنبه به مصاف هم می روند و علاقه مندان برای تهیه بلیت می توانند روز مسابقه به محل برگزاری مراجعه کنند.

وی بیان داشت: در آمد حاصل از فروش بلیت این مسابقه صرف حمایت از بیماران سرطانی و امور خیریه شهرستان می شود و از خیران و علاقه مندان می خواهیم در این امر خداپسندانه مسوولان برگزاری را یاری دهند.

او افزود : فردا شب نیز با حضور پیشکسوتان و هنرمندان آیین گلریزان با هدف حمایت از بیماران سرطانی در یکی از هتل رستوران های شهر رامسر برگزار می شود.

حلاجیان گفت : کریم باقری، آتیلا حجازی، مهرداد میناوند، سهراب بختیاری زاده، علیرضا اکبرپور، رضا حسن زاده، حسن روشن، پرویز مظلومی، محمد نوازی و امیر احتشام زاده از چهره های پیشکسوت فوتبال هستند که در این بازی شرکت خواهند داشت.

وی افزود : همچنین پژمان بازغی، سام درخشانی، نیما نکیسا، امیر نوری، پویا امینی و هومن جوادی از هنرمندان حاضر در این دیدار هستند.

این دیدار به همت هیات فوتبال رامسر و شرکت تجارت یابا برنامه ریزی شده است.ک/3

1535/1654

انتهای پیام /* ر
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد