رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

فرماندار رامسر: رمز پیشرفت همه کشورها توجه ویژه به آموزش و پرورش است

http://ilna.ir/news/mi_news/Original/1393/10/Small/238860.jpg
فرماندار رامسر:
رمز پیشرفت همه کشورها توجه ویژه به آموزش و پرورش است
  
آموزش و پرورش باید در سایه همراهی های مردم و مسئولان علاوه بر تعلیم و تربیت، نوجوانان و جوانان را برای ورود به عرصه های اجتماعی و پذیرش مسولیت ها آماده نماید.

فرماندار رامسر گفت: رمز پیشرفت همه کشورها توجه ویژه به آموزش و پرورش است و همه امکانات باید در جهت اعتلای نظام تعلیم و تربیت باشد و نباید جزیره ای رفتار شود.

به گزارش ایلنا، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، حسین سروری، در جمع مسئولان آموزش و پرورش شهرستان گفت: همه مدیران باید وقت بگذارند و فکر کنند که چگونه می توانند به آموزش و پرورش کمک نمایند.

وی، افزود: آموزش و پرورش با توجه به گستردگی مخاطبان و رسالت سنگین تربیت نسل آینده ساز باید مورد حمایت همه جانبه قرار بگیرد و از ظرفیت شورای آموزش و پرورش باید به درستی استفاده شود.

رییس شورای آموزش و پرورش رامسر با بیان آن که سرمایه انسانی و معلمان بهترین ظرفیت برای تحقق اهداف و راهبردها می باشند تاکید کرد: هنر مدیریت در این نهاد آن است که از این ظرفیت های بزرگ استفاده شود و در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها نگاه دلسوزانه و مشفقانه معلمان،دبیران و حتی دانش آموزان در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: باید در این نهاد فعالیت ها بر اساس برنامه محوری بوده و سند تحول باید متناسب با مزیت های منطقه ای بومی سازی شود.

سروری گفت: آموزش و پرورش باید در سایه همراهی های مردم و مسئولان علاوه بر تعلیم و تربیت، نوجوانان و جوانان را برای ورود به عرصه های اجتماعی و پذیرش مسولیت ها آماده نماید.

وی با بیان این که رمز پیشرفت همه کشورها توجه ویژه به آموزش و پرورش است اظهار داشت: همه امکانات باید در جهت اعتلای نظام تعلیم و تربیت باشد و نباید جزیره ای رفتار شود.

فرماندار رامسر اظهار داشت: ما به لحاظ سابقه دینی و صبغه مذهبی ملتی اصیل و با تمدنی درخشان هستیم و باید با بهره گیری از تمام ظرفیت ها در مسیر رشد و تعالی گام برداریم و از تجربیات مناسب در این زمینه بهره مند گردیم.

پایان پیام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد