رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

فرماندار رامسر:برنامه دولت توسعه دولت الکترونیک برای خدمت رسانی بهتر به مردم است

فرماندار رامسر:

 

برنامه دولت توسعه دولت الکترونیک برای خدمت رسانی بهتر به مردم است

 برنامه دولت توسعه دولت الکترونیک برای خدمت رسانی بهتر به مردم است

نوشهر - ایرنا - فرماندار رامسر گفت که طرح توسعه دولت الکترونیک که در دستور کار جدی دولت تدبیر و امید است، گام اساسی در خدمات رسانی بهتر و سریع تر به مردم است.


'حسین سروری' روز شنبه در نشست کارگروه توسعه دولت الکترونیک رامسر، افزود : پاسخگویی پرسنل، چابک سازی ادارات، جلوگیری از فساد اداری و تسریع در خدمات رسانی از جمله اهداف این طرح است.

وی بیان داشت : با توجه به شرایط و تحولات کنونی در خصوص استفاده از فناوری های نوین باید از این ظرفیت ها استفاده شایسته به عمل آید.

وی اظهار داشت : ما در این بخش نیازمند جدیت و تحرک بیشتر هستیم و ادارات و نهادها باید تعامل مناسبی با بخش خصوصی و دفاتر پیشخوان دولت داشته باشند. باید کاستی ها و کمبودها مرتفع و هرچه سریع تر این طرح بسیار خوب عملیاتی و شود.

سروری گفت : دفاتر پیشخوان دولت در رسیدن به اهداف دولت الکترونیک نقش بسیار مهمی دارند و باید از ظرفیت ها آنها به درستی استفاده شود.

وی افزود : خدمات دولتی شهرستان مشخص و شناسایی شده و برنامه جدی ما تقویت دولت الکترونیک و استفاده از دفاتر پیشخوان دولت با همراهی ادارات و نهادهای خدمات رسان می باشد.

وی گفت : خوشبختانه ادارات مهم شهرستان از سیستم اتوماسیون اداری برخوردار و با ادارات کل خود نیز در ارتباط می باشند و باید زمینه ها و زیرساخت هایی فراهم تا از طریق شبکه به فرمانداری متصل شوند.ک/2

1535/608

انتهای پیام /*

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد