رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رامسر:9 دی تجلی همبستگی مردم و ولایت فقیه در مقابله با فتنه گران بود

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رامسر:

9 دی تجلی همبستگی مردم و ولایت فقیه در مقابله با فتنه گران بود  

نوشهر - ایرنا - مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه رامسر گفت : حماسه 9 دی بیانگربصیرت، اتحاد و همبستگی مردم و ولایت فقیه در مقابل فتنه گران داخلی و خارجی است.

            

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام' غلامحسین تسخیری' روز سه شنبه در اجتماع بزرگ طلایه داران بصیرت که به مناسبت 9 دی در مصلی شهید بهشتی تنکابن برگزار شد، افزود : حماسه 9 دی طبق فرمایش های رهبر معظم انقلاب از ایام الله است و در واقع می توان هشت ماه فتنه را برابر با هشت سال دفاع مقدس نام گذاری کرد چرا که دشمن در هر دو مورد به دنبال براندازی نظام بود.

وی تصریح کرد : مردم با خلق حماسه 9 دی جواب دندان شکن به کسانی دادند که به شور و شعور حسینی(ع) آنها اهانت کرده بودند.

تسخیری با اشاره به موقعیت استراتژیک و ایفای نقش نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح جهانی گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان طلایه دار اصلی حمایت از جریان های اصیل اسلامی شناخته می شود و مردم نیز با جان و دل پذیرای این مساله هستند.

وی ادامه داد: فتنه فتنه گران در آن دوران آثار نامطلوبی را در داخل و خارج از کشور برجای گذاشت و هدف سران فتنه مخدوش کردن چهره جمهوری اسلامی ایران در سطح بین المللی بود که با حضور حداکثری مردم در 9 دی در نهایت زمینه های یاس و ناامیدی دشمنان فراهم شد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه رامسر خاطر نشان کرد : تشخیص بموقع ، حضور بهنگام و تجلی ایمان و دفاع از ارزشها و اصول انقلاب و پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی، مهمترین ویژگی 9 دی 88 است که حتی از نگاه رسانه های معاند و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی نیز پنهان نماند.

وی با گرامیداشت یاد تمامی شهیدان اسلام و امام شهیدان، از خداوند منان سربلندی ، عزت و عظمت هرچه بیشتر ملت ایران اسلامی را خواستار شد.ک/2

1535/1654

انتهای پیام /*
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد