رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

کاهش ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی رامسر

isna (1 of 19)-2.jpg

کاهش ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی رامسر   

سرویس : استان ها - مازندران

مدیر جهاد کشاورزی رامسر گفت: روند ساخت و ساز غیرمجاز در محدوده اراضی کشاورزی رامسر به شدت کاهش یافته است.

هادی پادام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه مازندران، خاطرنشان کرد: برای مقابله و اجرای درست احکام صادره در خصوص قلع و قمع‌های مد نظر با مشکل کمبود ماشین آلات به ویژه بلدوزر و بیل مکانیکی روبه‌رو هستیم.

وی افزود: در ماه گذشته 10 مورد حکم قلع و قمع در شهرستان داده شد. اغلب این موارد معطوف به خانه‌های ساخته شده در خارج بافت روستایی و مسکونی بود چرا که این ساخت و ساز باید در محدوده طرح هادی انجام شود.

پادام تاکید کرد: قانون برای افرادی که قصد ساخت ساختمان در زمین خود را دارند راهکاری را تعیین کرده است. کشاورزان و افرادی که زمین داشته و قصد ساخت و ساز در آن دارند، ابتدا باید جهت هماهنگی و اخذ استعلام به اداره جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: با مراجعه این افراد و درخواست استعلام، کارشناسان جهاد کشاورزی در مکان درخواست شده حضور پیدا کرده و مبادرت به تایید یا رد آن درخواست می‌کنند و به این ترتیب پاسخی مناسب با قانون و شرایط حاکم بر آن محیط به فرد متقاضی داده می‌شود.

پادام با اشاره به اینکه قانون تغییر کاربری اراضی کشاورزی از سال 74 تصویب شده است، اظهار کرد: بعد از گذشت 10 سال از تصویب این قانون، از سال 85 به شکل جدی برای عملیاتی کردن آن وارد شدیم و مطابق با این قانون با مجرمین و قانون شکنان برخورد شده است. دادن تذکر، جریمه نقدی و در نهایت قلع و قمع تصرفات و تغییر کاربری‌های انجام شده در محدوده اراضی شالیزاری و کشاورزی به شکل خوبی در حال انجام است.

انتهای پیام

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 15 دی‌ماه سال 1393 ساعت 21:23

یه دروغ بیش نیست.باغهاوشالیزاریها ازبین رفته وحتی کنارساحلهای عمومی که همه مردم به آن دسترسی داشتنددارند توسط بعضیهاخصوصآشهرداری رامسرخصوصی ومسدودشده ومیشوندجای تآسف داردبه همین راحتی دروغ کللوگشادمیگویند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد