رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

فرماندار رامسر: دستگاه های اجرایی زمان پاسخگویی به ارباب رجوع را کاهش دهند

فرماندار رامسر:

دستگاه های اجرایی زمان پاسخگویی به ارباب رجوع را کاهش دهند  

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'حسین سروری' روز چهارشنبه در جریان بازدید از اداره آب و فاضلاب شهری که تیم بازرسی فرمانداری نیز در آن حضور داشتند، افزود: دستگاه های اجرایی باید نگاه کارشناسانه و تعاملی با هم داشته باشند و از این طریق زمان پاسخگویی به ارباب رجوع را کاهش دهند.

وی اظهار داشت: مسوولان باید در درجه اول فضای وفاق، همدلی و همگرایی را در بین کارکنان زیر مجموعه به وجود آورند که این مهم روند خدمت رسانی را نیزتسریع می بخشد.

فرماندار رامسر تاکید کرد: باید تفویض اختیارات لازم از سوی مدیر دستگاه در چارچوب قانون به معاونین و مسوولان ذیربط صورت گیرد تا به کارهای مردم بهتر رسیدگی شود.

وی ادامه داد:شهرستان رامسر دارای موقعیت ویژه گردشگری است و باید خدمات رسانی در تمام حوزه ها در حد شایسته و مطلوب باشد.

فرماندار رامسر گفت: مدیران دستگاه ها باید بر اساس برنامه ریزی و اولویت بندی فعالیت داشته باشند و به طور قطع روزمرگی باعث طولانی شدن کارهای زیربنایی می شود.

وی تاکید کرد: مدیر و مجموعه آب و فاضلاب شهری رامسر باید درباره ایجاد زیرساخت های مناسب، رفع مشکلات و در اختیار قرار دادن آب شرب مناسب به شهروندان تلاش و همت داشته باشد.

محسن یوسفی مسوول بازرسی و پاسخگویی به شکایات فرمانداری رامسر نیز در جریان این بازدید، گفت: بازدید از ادارات چهارشنبه ها با حضور فرماندار و تیم بازرسی به طور منظم صورت می گیرد.ک/2

1535/608

انتهای پیام /*

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد