رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسر به 345 لیتر در ثانیه آب نیاز دارد

رامسر به 345 لیتر در ثانیه آب نیاز دارد  

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد صالح وهابی صبح دوشنبه در بازدید از پروژه های آبرسانی، رسیدن به نقطه مطلوب در تامین آب شرب را از اهداف این شرکت دانست و افزود: مشترکین شهرهای رامسر، کتالم و ساداتشهر در مجموع ۳۴۵ لیتر در ثانیه به آب نیاز دارندکه از این میزان ۲۴۵ لیتر در ثانیه از منابع زیرزمینی به ویژه چاه های منطقه تامین می شود که از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

وی ادامه داد: به منظور جبران کمبود آب اقدام به مدیریت شبکه از طریق قطع و وصل مداوم و شست وشوی شبکه با استفاده از شیرهای تخلیه و شست و شونمودیم.

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه رامسر در ادامه به اقدامات انجام شده برای توسعه و تقویت شبکه آبرسانی و  رفع افت فشار آب در رامسر اشاره کرد و افزود: زمین مورد نیاز برای احداث ایستگاه پمپاژ به منظور آبرسانی به مناطق بالادست خریداری شد.

وهابی با بیان اینکه عملیات احداث مخزن دو هزار متر مکعبی دراین شهر در حال انجام است، اظهار داشت: زون بندی و لوله گذاری به طول ۳هزار متر واقع در فاز سوم کمربندی و کمربندی هلال احمر نیز اجرا شد.

وی، از بهسازی چاه های شماره یک و ۵ قدیم رامسر برای افزایش دبی منابع تامین و بالابردن کیفیت آب این شهر خبر داد و گفت: خرید و نصب دیزل ژنراتور ۲۰۰ کیلووات در چاه شماره ۸ و ترمیم اتفاقات به تعداد ۶۷۱ مورد در رامسر و ۳۴۶ مورد در کتالم و سادات شهر از دیگر اقدامات امور آب و فاضلاب منطقه رامسر از ابتدای سالجاری تا کنون می باشد.

وهابی، با اشاره به تعویض ۲۶۰ دستگاه کنتور و ۷ دستگاه الکتروپمپ و سه دستگاه الکتروموتور افزود: در این مدت ۴۰۰ متر اصلاح شبکه و ۹۱۶ متر توسعه شبکه در شهر رامسر و یکهزار و ۸۴۲ متر توسعه شبکه در شهرهای کتالم و سادات شهر انجام شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد