رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

فرماندار رامسر: خواست دولت از دستگاه های اجرایی خدمت صادقانه به مردم است

فرماندار رامسر:

خواست دولت از دستگاه های اجرایی خدمت صادقانه به مردم است  

'حسین سروری 'روز پنجشنبه در نهمین جلسه شورای اداری شهرستان رامسر در کانون شهید سلیمان نژاد افزود:باید از همه امکانات و ظرفیت ها در جهت خدمت صادقانه به مردم و جلب رضایتمندی عمومی استفاده کنیم.

وی بیان داشت: با اتخاذ سیاست های مناسب رکود از اقتصاد کشور رخت بربسته و تورم با روند بسیار خوبی رو به کاهش است. در استان مازندران نیز برنامه 5 ساله در حال تدوین است و کارگروه های تخصصی نیز شکل گرفته و نیازبه همراهی و همفکری همه دلسوزان و مسوولان است.

سروری گفت: در شهرستان رامسر نیز فضای همدلی و همراهی و تعامل بسیار خوبی در بین دستگاه های اجرایی حاکم بوده و بسیاری از گروه ها و سلایق مختلف سیاسی نیز همراهی بسیار خوبی با مجموعه مدیران دارند. به طور قطع توسعه و رشد در یک مسیر آرام و امن شکل می گیرد و باید همه در این مسیر کمک کنند.

فرماندار رامسر در بخش دیگری با تشریح سیاست های دولت و وزارت بهداشت در حوزه سلامت خواستار توسعه و تجهییز امکانات در این بخش شد.

سروری همچنین ضمن اشاره به حضور رییس، معاونین و اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی بابل در رامسر و تقدیر از نگاه ویژه ریاست این دانشگاه افزود:دانشکده پرستاری حضرت فاطمه زهرا (س)رامسر در زمره قدیمی ترین در مازندران بوده و با توجه به محدودیت فضای دانشگاهی خواستار شروع عملیات پروژه ساختمانی و خوابگاهی این دانشکده هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در این نشست گفت: بسته های سلامت هم اینک از سوی دولت و وزارت بهداشت و درمان در جهت کاهش پرداختی ها از جیب بیماران بوده و برای خدمت شایسته به مردم است.

دکتر ربیعی تصریح کرد: اجرای بسته های سلامت در ابعاد مختلف از جمله در مناطق محروم موجب ماندگاری پزشکان شده است.

یکی از این طرح ها بحث مقیم شدن پزشکان متخصص بوده که باید در بیمارستان ها مستقر شوند.

وی بیان داشت : هم اکنون زایمان طبیعی در تمامی مراکز دولتی در حال اجرا بوده و امکانات نیز ارتقا یافته و در حد هتلینگ بیمارستان ها و هتل های سه ستاره است.ک/2

1535/608

انتهای پیام /*

نظرات 1 + ارسال نظر
رامسری شنبه 29 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 21:22

طبق آخرین شنیده ها تا به ا مروز قراره مهندس پورتقی به سمت مشاور فرماندار درامور راه وترابی،دکتر اورمزدی به سمت مشاور درامور میراث فرهنکی وگردشگری،مهندس جنتی به سمت مشاور درامور طرحها وسرمایه گذاری،بازرگان به سمت مشاور حقوقی ،مهندس برفی به سمت مشاور درامور منابع طبیعی محیط زیست و... انتخاب بشن.

حالا بحث اینجاست که انتخاب این مشاوران در کدام کارگروه وبراساس کدان سندواساسنامه ای انجام میگیره وخروجی این انتصابها درکجاست؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد