رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

در رامسر مطرح شد: رشد شاخص های امنیتی مازندران قابل توجه و مثال زدنی است

 

در رامسر مطرح شد:  

رشد شاخص های امنیتی مازندران قابل توجه و مثال زدنی است 

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'سردار مسعود جعفری نسب' روز دوشنبه در همایش بخشداران غرب مازندران در رامسر، افزود: این موفقیت ها به خاطر حمایت های استاندار و معاونین وی از نیروی انتظامی بوده و در مقابل این همراهی ها، نیروی انتظامی نیز سنگ تمام می گذارد.

وی بیان داشت:مازندران استانی برخوردار و گردشگر پذیر بوده که علاوه بر هموطنان ما از 30 استان، گردشگران خارجی نیز می آیند و باید به گونه ای رفتار شود که سر آمد کشور باشد.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: برای من تمام استان غرب، مرکز و شرق به یک اندازه حائزاهمیت است، حتی به غرب مازندران توجه ویژه دارم ، هم اینک تمام کلانتری های غرب استان با کمک مسولان و مردم در حال بازسازی است.

وی افزود: هدف گذاری بزرگتر ما مازندران استانی سالم است و بخشداران و دهیاران ظرفیت بزرگ و پشتوانه ای قابل اتکا در استان هستند.

جعفری نسب اظهار داشت: به زودی طرح پلیس افتخاری در روستاها تشکیل تا ظرفیت استان در شاخص های امنیتی بالا برود کما اینکه در مرکز استان این طرح اجرا شد و آثارخوبی داشت.

وی با تاکید بر اینکه امروز بخشداران به عنوان دولت کوچک منطقه ای پشتوانه نیروی انتظامی هستند، گفت: در سایه حمایت های ویژه استاندار مازندران و مسوولان و با اجرای طرح های مناسب امروز اراذل و اوباش جرات نفس کشیدن را ندارند.ک/2

1535/608

انتهای پیام /* 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد