رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

تشکیل کمیسیون پزشکی در غرب مازندران برای بیمه شدگان تامین اجتماعی ضروریست

تشکیل کمیسیون پزشکی در غرب مازندران برای بیمه شدگان تامین اجتماعی ضروریست  

تشکیل کمیسیون پزشکی در غرب مازندران برای بیمه شدگان تامین اجتماعی ضروریستتشکیل کمیسیون پزشکی در غرب مازندران برای بیمه شدگان تامین اجتماعی ضروریست 

'قاسم احمدی ' روز جمعه در حاشیه بازدید مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از بیمارستان تامین اجتماعی غرب مازندران در چالوس، گفت که یکی از دغدغه های جدی متقاضیان بویژه بیمه شدگان تامین اجتماعی حادثه دیده ناشی از کار و یا بیماری برای شرکت در کمیسیون پزشکی جهت تعیین میزان از کارافتادگی برای دریافت مستمری تشکیل نشدن این کمیسیون در این منطقه است.

وی افزود : در حال حاضر وضعیت به گونه ای است که بیشتر بیمه شدگان که با چنین مشکلی مواجه اند ناگزیرند برای شرکت در این کمیسیون با اتلاف وقت و هزینه هنگفت مالی مسافت بیش از 300 کیلومتری رفت و برگشت تا قائمشهر را طی کنند که این وضعیت نارضایتی آنها را به همراه داشته است.

وی با اشاره به قرار گرفتن دستکم 136 هزار نفر زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی درغرب مازندران و افزایش روز افزون شمار متقاضیان برای شرکت در کمیسیون پزشکی خواستار تشکیل این کمیسیون در این منطقه شد.

این نماینده مجلس همچنین با اشاره به افزایش تعداد تخت های بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس از 50 تخت به 58 تخت گفت که در تعیین چارت و به کارگیری کادردرمانی متخصص دراین بیمارستان از سوی مسوولان ذیربط چشم پوشی شده است .

احمدی افزایش تجهیزات درمانی بدون در نظرگرفتن کادر درمانی متخصص در این بیمارستان را گره گشای مشکلات در بعد درمانی در این شهرستان گردشگرپذیرندانست و گفت که هم اینک نبودن پزشکانی چون متخصص قلب ، سونوگرافی ، جراح مغز و اعصاب در این بیمارستان جزو نواقصی است که باید برطرف شود.

وی ابراز امیدواری کرد که با بازدید مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و آشنایی او با ریز مشکلات بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس به زودی شاهد حل مشکلات مطروح دراین مرکزدرمانی باشیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی روز جمعه با هدف بازدید و بهره برداری از تعدادی از طرح های درمانی به مازندران سفر کرده است.

بیمارستان رازی چالوس با برخورداری از 58 تخت دارای بخش هایی از جمله داخلی ، جراحی ، زنان و زایمان ، گوش ، حلق و بینی ، چشم پزشکی ، اطفال ، رادیولوژی ، آزمایشگاه و داروخانه است.

نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد ، تنکابن ، رامسر و کلاردشت از شهرستان های غربی مازندران به شمارمی آیند.

624/1535/608

انتهای پیام /* ر ر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد