رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

فرماندار رامسر: تدوین سند جامع توسعه شهر نمونه گردشگری رامسر ضروری است


فرماندار رامسر:

تدوین سند جامع توسعه شهر نمونه گردشگری رامسر ضروری است  

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'حسین سروری' روز پنجشنبه در حاشیه ششمین نشست تدوین سند توسعه راهبردی رامسر به خبرنگار ایرنا گفت: تشکیل شورای راهبردی توسعه رامسر و تلاش جمعی این شورا برای تدوین یک سند جامع حرکتی رو به جلو و ارزشمند برای توسعه رامسر است.

وی اظهار داشت:این شورا ترکیبی از نخبگان، مسوولان و اصحاب رسانه بوده که می کوشد با بهره مندی ازتفکر جمعی در نهایت به یک جمع بندی مناسب و تدوین یک برنامه برسد.

فرماندار رامسر ادامه داد:رامسر قطب گردشگری شمال کشور و سالانه میزبان میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی است و باید با ایجاد زیرساخت های مناسب و سرمایه گذاری های شایسته و مشارکت بخش خصوصی و همه دلسوزان به افق آینده و متعالی توسعه برسد.

وی گفت: دارا بودن سواحل زیبا، جلگه های سرسبز، جنگل ها و مناظر طبیعی بی شمار ،نقاط کوهستانی و خوش آب و هوا و قابل دسترس ظرفیتی منحصر بفرد و جذابی را برای رامسر به وجود آورده است.

سروری افزود: رامسر مرکز یک کنوانسیون معتبر زیست محیطی در حوزه تالاب ها معروف به کنوانسیون رامسر با عضویت بیش از 160 کشور دنیا بوده و امسال نیز میزبان نخستین کنفرانس بین المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو بوده و نگاهی جهانی را به همراه دارد.ک/2

1535/608

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبیر: newsroom@irna.ir
تماس بی واسطه با مسئولین
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد