رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نماینده مردم عباس آباد،تنکابن و رامسر: تامین برق اساسی ترین نیاز برای توسعه سرمایه گذاری درغرب مازندران است


نماینده مردم عباس آباد،تنکابن و رامسر:

تامین برق اساسی ترین نیاز برای توسعه سرمایه گذاری درغرب مازندران است

 

 

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'شمس الله شریعت نژاد ' روز پنجشنبه در جلسه ای به همین منظور که با حضور مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران در فرمانداری عباس آباد برگزارشد، گفت: امروز زیرساخت های موجود دربخش های مختلف بویژه برق پاسخگوی نیاز سرمایه گذاران نیست و توسعه این زیرساخت درحقیقت جزو دغدغه بیشترآنان در منطقه است.

وی افزود: با توسعه این گونه زیرساخت ها ازسوی مسوولان ذیربط مشکلات عمده سرمایه گذاران دربعد سرمایه گذاری آنچه که به ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی منطقه می انجامد حل خواهد شد.

این نماینده مجلس به قطعی و نواسانات برق ماه بهمن سال گذشته براثر بارش سنگین برف درغرب مازندران اشاره کرد و گفت که نباید تجربیات تلخ و مشکلاتی که ناشی از چنین اتفاقی که برای مردم این مناطق ایجاد شد ، فراموش کرد.

شریعت نژاد افزود : اینکه برق واحدهای مسکونی ، اماکن خدماتی و درمانی در بحران برف قطع شد و روستاییان و شهروندان این مناطق با مشکلات عدیده ای مواجه شدند چنین رخدادی در حقیقت جای تامل داشت که باید از قبل برای جلوگیری از قطعی برق ازسوی مسوولان ذیربط برنامه ریزی می شد.

وی همچنین عنوان کرد : برخلاف مناطق بیابانی کشور با توجه به شرایط طبیعی منطقه و مقدار نواساناتی که وجود دارد نیاز هست که این پست های فشار قوی هم توسعه پیدا کنند و هم به هم نزدیک تر باشند .

نماینده مردم شهرستان های عباس آباد ، تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی برای رفع این نواقص و مشکلات موجود در منطقه خواستار عزم جدی تر مسوولان نهادهای ذیربط شد.

شرکت نیروی برق غرب مازندران به 488 هزارمشترک خدمت ارائه می دهد .

شهرستان های محمودآباد ، نور ، نوشهر ، چالوس ، کلاردشت ، عباس آباد ، تنکابن و رامسر زیرپوشش شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران واقع شده است.ک/2

624/1535/608

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبیر: newsroom@irna.ir
تماس بی واسطه با مسئولین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد