رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

«دلتا ایکس» در رامسر

«دلتا ایکس» در رامسر 

 

علیرضا امینی سال گذشته فیلم سینمایی «بلوک 9 خروجی 2» را برای حضور در جشنواره سی و دوم آماده کرد اما این فیلم به آن دوره از جشنواره راه پیدا نکرد. این کارگردان جوان سینمای ایران قصد دارد فیلمی تحت عنوان «دلتا ایکس» را برای حضور جشنواره فیلم فجر آماده می کند.

امینی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم ضمن اشاره به اینکه فرم جشنواره را برای این فیلم پر کرده است گفت: تدوین «دلتا ایکس» را با  سینا دوراندیشان انجام دادم و فیلم هم اکنون مراحل صداگذاری و موسیقی و تصحیح رنگ را پشت سر میگذارد. 

وی اضافه کرد: علیرضا کهن‌دیری آهنگسازی این کار انجام می دهد و محمود موسوی نژاد کار صداگذاری فیلم را برعهده دارد.

علی‌رضا امینی، فیلم جدیدش را از 14 تیرماه سال جاری در شمال کشور شروع کرد و «دلتا ایکس» طی 24 روز فیلمبرداری در سکوت کامل خبری، پایان یافت. بخش‌هایی از فیلم‌برداری «دلتا ایکس» در تهران انجام شد و فیلم‌برداری باقی سکانس‌های آن، در رامسر و تنکابن. این فیلم ماجرای دو خانواده است که به شمال کشور سفر می‌کنند و با ورود غیرمنتظره یک خانواده دیگر به جمع، درگیر اتفاقاتی می‌شود.

فیلم‌نامه «دلتا ایکس» موضوعی اجتماعی دارد که به نویسندگی و تهیه‌کنندگی خود امینی، جلوی دوربین رفت. در این فیلم زهیر یاری، سیامک صفری، مرتضی اسماعیل‌کاشی، بی‌تا بیگی، سیاوش جعفری، شراره رنجبر، کتایون اصلانی و افسانه پاک‌رو، به ایفای نقش پرداخته‌اند.

از دیگر عوامل فیلم «دلتا ایکس» می‌توان به مدیر فیلم‌برداری: فرشاد گل‌سفیدی، صدابردار: وحید مقدسی، طراح صحنه و لباس: مجید علی‌اسلام، طراح چهره‌پردازی: هانی گلشاهی، طراح جلوه‌های ویژه: آرش آقابیک، مدیر تولید: ایمان یزدی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: علی مردانی، عکاس: محمدمهدی دلخواسته، منشی صحنه: پانته‌آ حسینی، اشاره کرد.

علیرضا امینی تا بحال فیلم‌های «نامه‌های باد»، «کنار رودخانه»، «دانه‌های ریز برف»،‌ «زمان می‌ایستد»، «فقط چشماتو ببند»، «استشهادی برای خدا»، «تلخون»، «هفت دقیقه تا پائیز»، «انتهای خیابان هشتم» و ... را کارگردانی کرده است.

انتهای‌پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد