رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

محمدرضا خلعتبری، فوتبالیست تیم ملی:با افتخار از کاندیداتوری بوذرجمهر خلعتبری حمایت می کنم

محمدرضا خلعتبری، فوتبالیست تیم ملی:

با افتخار از کاندیداتوری بوذرجمهر خلعتبری حمایت می کنم

 

بوذرجمهر خلعتبری را از دوران کودکی می شناسم و ایشان را فردی پاک، خدمت گذار و مدیر می دانم.

محمدرضا خلعتبری فوتبالیست تیم ملی ایران با بیان مطلب فوق گفت: خوشحالم که بوذرجمهر خلعتبری به دعوت مردم برای کاندیداتوری پاسخ مثبت داده است و امیدوارم که با حمایت مردم برای عضویت در شورای شهر رامسر انتخاب شود.

محمدرضا خلعتبری گفت: بوذرجمهر خلعتبری همه عمر خود را صرف خدمت به مردم کرده است و در مشاغل مهم کشوری، استانی و در شهرستان رامسر منشا خدمات ارزنده ای بوده و حتی در دوران بازنشستگی هم غم مردم و مملکت را می خورد.

وی افزود: این اطمینان را به مردم می دهم که در صورت انتخاب بوذرجمهر خلعتبری شاهد تحول در شورای شهر رامسر خواهند بود و او مانند همیشه خدمات خوبی را در شورا به مردم و مسئولان ارائه خواهد نمود.

بازیکن سرشناس تیم ملی فوتبال ایران در پایان ضمن امیدواری برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای خاطرنشان کرد که ترکیب شورای جدید رامسر باید مجموعه ای از تخصص،تعهد و پایبندی به اصول انقلاب و باورهای ملی و مذهبی مردم باشد و گفت: اگر خلعتبری رای بیاورد ما شاهد جذب سرمایه گذاری های مختلف در عرصه های فرهنگی،اقتصادی و اجتماعی در رامسر خواهیم بود زیرا او ارتباطات خوبی در این زمینه دارد و در زمینه افزایش تاسیسات،تجهیزات و خدمات ورزشی در شهر رامسر هم برنامه های خوبی در دست دارد و می تواند در شورا نسبت به اجرایی شدن آنها اقدام کند.

نظرات 1 + ارسال نظر
جلال کردرستمی دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 18:24 http://www.lal-lal.blogfa.com

با سلام و عرض ادب ..بنده یه مصاحبه ای با خبرگزاری بلاغ استان داشتم در مورد هنر و هنر مند اگه امکان داره برای حمایت از هنر شهرستان مصاحبه رو روی صفحه تون نمایش بزاری..متن کامل هم توی نیمه پر وقلم جوان و بلاغ و نور موجود میباشد ..با سپاس ارادتمند کردرستمی (عمو رحیم رامسر)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد