رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

درود بر جمشید حجتی نیا می پرسید چرا؟ خودتان بخوانید:

درود بر جمشید حجتی نیا

می پرسید چرا؟ خودتان بخوانید:

چندی پیش مطلبی تحت عنوان:

مسئولان تعاونی عمران چاک پاسخگو باشند(یک سهامدار)

در رامسرنیوز منتشر شد و یکی از سهامداران خواستار پاسخگویی شدند.


http://ramsarnews.blogsky.com/1392/02/05/post-4874/

مسئولان تعاونی عمران چاک پاسخگو باشند(یک سهامدار)


مسئولان تعاونی عمران چاک پاسخگو باشند.
حدود 2 سال پیش مبالغی از مردم جمع آوری شد تحت عنوان سهام شرکت تعاونی توسعه و عمران چاک. مطابق آنچه در رزومه آقای مهندس حجتی نیا رییس هیأت مدیره شرکت درج شده حدود 2500 نفر در این تعاونی عضو شدند. ولی تاکنون اطلاع رسانی خاصی درخصوص سرنوشت سهام اعضا انجام نشده است. شایعه ای جدیداً نقل محافل و مجالس است که ظاهراً شرکت تعاونی جهت هدف اولیه خود با مشکل مواجه شده و سهام سهامداران به شرکت آبمعدنی .... منتقل شده است. لازم است با توجه شایعاتی از این دست عزیزان و مسوولان شرکت که این روزها با عزمی جزم در انتخابات شورا و مجلس حضور دارند(!)، اطلاع رسانی نمایند. انتقال بدون اطلاع و مجوز مجمع عمومی به شرکتی که ظاهراً سودده نبوده و مشکلاتی دارد چه توجیهی دارد؟ و اگر این مطلب صحت ندارد چرا تکذیب نمی شود. چرا به سهامداران سود پرداخت نمی شود؟ و اساساً سرنوشت این پولها چه شده است؟؟ 

یک سهامدار 

klio.mor@yahoo.com

فردی با نام یک شهروند رامسری مطلبی را برای رامسرنیوز فرستادند به این شرح:

مسئول محترم سایت متاسفانه چندی بعد از ورود مهندس حجتی نیا به عرصه انتخابات شاهد آن هستم که وی به صورت کاملا ناجوانمردانه توسط شما به شکل قرار دان پستی منتسب به افراد مجهول الهویه مورد تخریب قرار گرفته است/به صورت کاملا دوستانه به اطلاع میرساند دست از این کار بردارید وگرنه عواقب این کار برعهده شما میباشد و باید راسا و شخصا پاسخگو باشید/شهروند رامسری

اما مهندس جمشید حجتی نیا پاسخ زیر را فرستادند که ما بی نهایت از ایشان تشکر می کنیم و امیدواریم همه عزیزان شخصیت خود را اینگونه به نمایش بگذارند.

پس درود بر جمشید حجتی نیا که با حوصله پاسخ این سهامدار را دادند.

و اما پاسخ مهندس حجتی نیا:

----------

بسمه تعالی

مسئول محترم وبلاگ رامسرنیوز
احتراما در پی درج ابهام یک سهامدار شرکت تعاونی توسعه و عمران چاک در وبلاگ رامسرنیوز خواهشمند است این متن را در ذیل همان مطلب درج نمایید.
به اطلاع سهامداران شرکت تعاونی توسعه و عمران چاک می رساند که این شرکت هیچگونه معامله ای با شرکت توسعه و عمران رامسر یا آب معدنی جواهرده انجام نداده است و هیچگاه در رابطه این موضوع بحثی در هیئت مدیره مطرح نشده است و موضوع انتقال سهام کذب محض است. لازم به یادآوری است که اطلاع رسانی بنابر اساسنامه شرکت، در مجمع عمومی سالانه انجام خواهد شد.
درضمن وبلاگ رامسرنیوز از رسانه ای کردن اخبار و شایعات غیرموثق خودداری کرده و برای بهره برداری سیاسی از شایعات و یا اخبار کذب راه دیگری را پیش گیرد.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی توسعه و عمران چاک

جمشید حجتی نیا

---------------

---------------

رامسرنیوز:

رامسرنیوز برای انعکاس اخبار و تحلیل های خبری در خدمت رامسری ها و رامسر دوستان است و هر گونه تخریب را علیه هر جریان و شخصیتی غیرمجاز می داند و تنها هدفی که برای انتشار اخبار و تحلیل های خبری دنبال می کند اطلاع رسانی است و اگر آقای حجتی نیا بخواهند در اولین فرصت این پست را از صفحات رامسرنیوز حذف خواهیم کرد.

لطفا در اولین فرصت شخص مهندس حجتی نیا به ما اطلاع دهند که آیا می خواهند این پست حذف شود یا خیر؟

با تشکر.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد