رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

دکتر محقق:بهتر است مردم از کاندیداها برنامه بخواهند

 

دکتر محقق:

بهتر است مردم از کاندیداها برنامه بخواهند

دکتر میلاد محقق، پژوهشگر و نویسنده رامسری با بیان مطلب فوق گفت:

به نظر می رسد انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با شور و حال بیشتر از دوره های قبل برگزار گردد و این مایه خوشحالی است که ما در دهه چهارم انقلاب مردم خود را علاقه مند به بکار گیری اراده خود در اداره امور ببینیم.

وی گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا تجلی اراده مردم در عرصه اداره امور فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شهرها و روستاهای کشور است و این اراده می تواند به واسطه نمایندگانشان در پارلمان های محلی به ثمر برسد.

محقق که از طریق اتاق گفتگوی اینترنتی رامسرنیوز این مصاحبه را انجام داده است ادامه داد: بعنوان یک کوچکتر به مردم عزیزمان توصیه می کنم بجای اینکه به چهرها رای بدهند به معلومات، تجارب،سلامت جسمی و روحی، صداقت و برنامه رای بدهند تا در این دوره ما شاهد شکوفایی فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی شهرها و روستا های خود باشیم.

او گفت: ورود افراد با سلیقه های مختلف به عرصه رقابت انتخاباتی را باید به فال نیک گرفت اما این نکته هم بسیار با اهمیت خواهد بود که تنوع دیدگاهها باعث اشتباه مردم در انتخاب درست شان نشود.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد، نتایج انتخابات به سود مردم باشد که این امر زمانی میسر می شود که مردم بیش از گذشته دقت خود را بکار گیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد