رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

تشییع پیکر رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر میناب در رامسر

خبرگزاری فارس: تشییع پیکر رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر میناب / راه مبارزه با مواد افیونی ادامه دارد 

تشییع پیکر رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر میناب در رامسر

فارس از تشییع پیکر افسر مبارزه با مواد مخدر گزارش می‌دهد
تشییع پیکر رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر میناب / راه مبارزه با مواد افیونی ادامه دارد

خبرگزاری فارس: پیکر شهید سرگرد مرتضی طالشیان اهل مازندران که به عنوان رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر میناب در استان هرمزگان فعالیت می‌کرد، تشییع شد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، ظهر امروز پیکر شهید سرگرد مرتضی طالشیان با حضور جمع کثیری از مردم ولایت‌مدار و خانواده‌های شهدا از ستاد نیروی انتظامی رامسر به سمت مصلی امام جواد (ع) رامسر و سپس به زادگاهش گالشمحله رامسر تشییع شد.

علیرضا مسکنی  فرمانده انتطامی استان مازندران در مراسم تشییع پیکر این شهید نیروی انتظامی با گرامیداشت یاد و خاطره این شهید گفت: ما برای حفظ جان و مال هر ایرانی از هیچ چیزی حتی از نثار جان خود دریغ نمی‌کنیم آنچنانکه شهید عزیز مرتضی طالشیان به همگان ثابت کرد.

وی گفت: مبارزه با مواد مخدر همراه با خطراتی است که فرزندان غیور نیروی انتظامی و نظامی برای پاسداشت خون شهیدان و آنانکه در این راه جان عزیزشان را به خطر می‌اندازند همیشه در صحنه حاضر هستند.

امنیت حال حاضر کشورمان از آن شهداست

 

مسکنی در ادامه افزود: این راه ادامه دارد تا ریشه افیون و سوداگری در کشور ما کنده شود و همه ما آماده شهادت در راه ایران و ایرانی هستیم.

فرمانده انتظامی استان مازندران در جمع فرماندهان نیروی انتظامی استان مازندران و مسئولان شهرستان رامسر اعلام کرد: امنیتی که در حال حاضر در کشور حکمفرماست از آن این شهداست و ما باید شکرگذار خدمات این عزیزان باشیم.

بیوگرافی شهید

 

به گزارش فارس، شهید سرگرد مرتضی طالشیان در سال 1350 در گالشمحله رامسر به دنیا آمد و از چهار ماه قبل به عنوان رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب استان هرمزگان منصوب و در درگیری با سوداگران مواد مخدر با 22 سال سابقه کار در نیروی انتظامی  به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد