رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

شبکه های دیجیتال رادیویی و تلویزیونی رامسر کامل شد

خبرگزاری فارس: 30 شبکه رادیو و تلویزیونی در مرزن‌آباد مازندران به راه افتاد 

شبکه های دیجیتال رادیویی و تلویزیونی رامسر کامل شد

با راه‌اندازی سامانه دیجیتال ایستگاه تلویزیونی در چالوس
30 شبکه رادیو و تلویزیونی در مرزن‌آباد مازندران به راه افتاد

خبرگزاری فارس: سیستم سامانه دیجیتال ایستگاه تلویزیونی مرزن‌آباد چالوس شامگاه امروز با حضور استاندار مازندران، مدیرکل صدا و سیما، فرماندار چالوس و برخی مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، با بهره‌برداری از فرستنده دیجیتال ایستگاه تلویزیونی مرزن‌آباد با 3 میلیارد ریال هزینه، امکان دریافت تصاویر 18 شبکه تلویزیونی و امواج 12 شبکه رادیویی فراهم شد.

سامانه دیجیتال TS1 و TS2 ایستگاه تلویزیونی مرزن‌آباد با توان 20 وات به ترتیب روی کانال‌های 59 و 65 قابلیت سیگنال‌رسانی 18 شبکه تلویزیونی(شبکه‌های اول، دوم، سوم، چهارم، تهران، خبر، استانی، قرآن، آموزش، مستند، آی فیلم، نمایش، ورزش، پویا، بازار، شما، العالم و پرس تی وی) و 12 شبکه رادیویی (ایران، پیام، جوان، ورزش، معارف، قرآن، فرهنگ، سلامت، تهران، آوا و ساری) با کیفیت بالا را دارا است.

این سامانه حدود 16 هزار نفر از جمعیت شهرهای مرزن آباد، دهنه دوآب، پردنگون، متکارود، سید گلامسر، میچکارود، گرمابرود و روستاهای اطراف را تحت پوشش قرار می‌دهد.

سید علی اکبر طاهایی استاندار مازندران در حاشیه این مراسم، افتتاح  فرستنده دیجیتال در این منطقه را امری مهم یاد کرد و  از تلاش مدیرکل و همکاران شبکه تبرستان تقدیر کرد. 

همچنین بهرام حمیدی مدیرکل صدا و سیمای مازندران، هدف از افتتاح این فرستنده را پوشش مطلوب شبکه‌های دیجیتال برای مردم این منطقه دانست و گفت: با وجود مشکلات متعدد به‌منظور سیگنال‌دهی دیجیتالی برای مردم در این منطقه، این سامانه باهمت و تلاش استاندار و مسئولان شهرستانی و همکاران حوزه معاونت فنی شبکه تبرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.     

انتهای پیام/ی20/گ1003

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد