رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

امام جمعه رامسر:مصلی رامسر آذرماه شاهد برپایی نماز جمعه است

 خبرگزاری فارس: مصلی رامسر آذرماه شاهد برپایی نماز جمعه است/واگذاری مصلی رامسر شایعه است

امام جمعه رامسر:
مصلی رامسر آذرماه شاهد برپایی نماز جمعه است
امام جمعه رامسر:
مصلی رامسر آذرماه شاهد برپایی نماز جمعه است/واگذاری مصلی رامسر شایعه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامسر گفت: بازسازی مصلی رامسر تا یک ماه دیگر به پایان رسیده و در آذر ماه نماز جمعه در این مکان برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حجت‌الاسلام سیدجلیل مرتضوی امام جمعه رامسر شامگاه امروز در نشست مطبوعاتی در جمع خبرنگاران در مورد شایعات واگذاری مصلی رامسر گفت: این موضوع در حد شایعه بوده و حتی مالک مصلی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور است و در این مصلی 30 سال نماز خوانده شده و به یاری خدا پس از مراحل تکمیلی ساخت مصلی، نماز جمعه در آن اقامه می‌شود.

مرتضوی در پاسخ به وضعیت نابسامان هتل‌های آزادی رامسر و همچنین باغ 30 هکتاری جنب هتل، اظهار داشت: بنده وظیفه فرهنگی و نظارتی بر دستگاه‌ها را داشته و نگاه اول من فرهنگی است و برنامه‌هایی در این باره در نظر گرفته شد که پس از عملی شدن اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی در ادامه افزود: هر کجا که روحانیت حضور داشته همراه با خیر و برکت و آبادانی بوده است و من به عنوان پدر معنوی شهرستان وظیفه دارم که وحدت شهرستان را حفظ و در کنار آن آبادانی و شکوفایی را افزایش دهم.

این مسئول تاکید کرد: بازسازی مصلی رامسر تا یک ماه دیگر به پایان رسیده و در آذر ماه نماز جمعه در این مکان برگزار می‌شود و اگر قدم، قلم و یا زبان من برای پیشبرد امور شهرستان لازم باشد، دریغ نخواهم کرد.

مرتضوی بیان کرد: نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رامسر با کوشش و همکاری مسئولان شهرستان تبدیل به اداره شده است.

امام جمعه رامسر با اشاره به اینکه باید فضای مسجد و مصلی را باید برای حضور کودکان، آماده کنیم که در این مکان خاطرات خوبی برایشان ساخته شود، اذعان داشت: بعد از ماه‌های محرم و صفر، قصد برگزاری جشن‌هایی برای کودکان در فضای مصلی را داشته و برای مقدمات کار با عمو قناد و عمو پورنگ مجری معروف برنامه‌های کودکان صحبت‌های مقدماتی انجام شده است.

انتهای پیام/ی20/گ1003

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد