رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

از نور تا رامسر وارد عمل نشدند!

خبرگزاری فارس: دستگاه‌های مازندران درباره تفویض اختیار وارد عمل نشدند  

از نور تا رامسر وارد عمل نشدند!

معاون استاندار مازندران:
دستگاه‌های مازندران درباره تفویض اختیار وارد عمل نشدند

خبرگزاری فارس: معاون استاندار مازندران گفت: استاندار بارها اعلام کرده هر دستگاهی که فکر می‌کند مدیرکل می‌تواند برخی اختیارات را تفویض کند با ما در میان بگذارید اما تاکنون هیچ دستگاهی مسئله‌ای‌ در این باره عنوان نکرد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، احمد جمشیدی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد تحول اداری در سالن شماره دو استانداری مازندران اظهار داشت:‌ تعاونی‌ها یکی از راه‌های ایجاد اشتغال برای فارغ‌التحصیلان هستند.

وی با بیان اینکه البته این کار باید به صورت برنامه‌ریزی شده صورت گیرد، افزود:‌ اینگونه نباشد که در نهایت باعث سرخورد‌گی افراد متقاضی شود.

جمشیدی درباره تفویض برخی اختیارات در شهرهای غرب استان خاطرنشان کرد: استاندار مازندران بارها اعلام کرده هر دستگاهی که فکر می‌کند مدیرکل می‌تواند برخی اختیارات را تفویض کند با ما در میان بگذارید اما تاکنون هیچ دستگاهی در این زمینه مسئله‌ را عنوان نکرده است.

وی با بیان اینکه بحث ما تفویض برخی اختیارات از شهرستان نور تا رامسر است، ادامه داد:‌ مردم این منطقه گاهی برای انجام یک کار ساده باید به مرکز بیایند که این موضوع مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است.

معاون منابع انسانی استانداری مازندران در رابطه با زمانبر بودن برخی مناقصه‌ها و انتخاب پیمانکار در حوزه راهسازی یادآور شد: اداره کل مسکن و راهسازی با همفکری فرماندار هر شهرستان می‌تواند با معرفی پیمانکار مورد تایید، ترک تشریفات را انجام دهد.

انتهای پیام/ی30/گ1003

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد