رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

فرماندار رامسر:بیشتر پروژه‌های دولت برای جوانان بوده است

خبرگزاری فارس: بیشتر پروژه‌های دولت برای جوانان بوده است 

فرماندار رامسر:

بیشتر پروژه‌های دولت برای جوانان بوده است
فرماندار رامسر:
بیشتر پروژه‌های دولت برای جوانان بوده است

خبرگزاری فارس: فرماندار رامسر گفت: بیشتر پروژه‌های دولت برای جوانان بوده است.

خبرگزاری فارس: بیشتر پروژه‌های دولت برای جوانان بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، جلسه مشاوران جوان بعدازظهر امروز با حضور جمعی از مشاوران جوان ادارات، نهادها، ارگان‌ها و بانک‌های رامسر در مکان فرمانداری شهرستان برگزار شد.

فرماندار رامسر در این جلسه با اشاره به نگاه جوان دولت نهم و دهم و پروژه‌های دولت گفت: بیشتر طرح‌ها و پروژه‌های دولت برای جوانان بوده و حتی سن پروژه‌ها نیز کم و جوان است و نشان از اهمیت و دقت نگاه دولت به این قشر سنی دارد زیرا که همه ما به نقش و نیروی بارز،هوشیار، توانمند و فعال جوان آگاه هستیم.

وی در ادامه افزود: ما به عنوان مسئول و مدیر به دلیل مشغله‌های کاری و کمبود وقت و فاصله سنی با قشر جوان، ممکن است نوع نگاه و طرح‌ها و برنامه‌هایمان با شما که نیروهای جوان دستگاه‌های اداری، دولتی، خصوصی و...  هستید متفاوت باشد اما به یقین هدف نهایی همه ما یکی است.

زرودی در ادامه افزود: جوانان مسئولیت سنگینی را در مقابل کشور و ملت برعهده داشته و با نگاهی به دانشمندان و اندیشمندان جوان و جوانانی که در پست‌های حساس نقش‌های کلیدی و مثمرثمری دارند، در می‌یابیم که وظیفه دارید از نیرو، انرژی و سلامت فکر و جسم خود در راه اعتلای کشور و محیط کاری خود به نحو احسن به کار ببرید.

این مسئول اعلام کرد:  باید اطلاعات خود را به روز کرده و در زمینه علوم ارتباطات و رسانه‌ها ، و...به مدیران خود راهنمایی و مساعدت‌های لازم را انجام دهید.

فرماندار رامسر اظهار داشت: بالا بردن و اهمیت نقش یک مشاور جوان به عهده خود جوان مشاور است و انتظار نداشته باشید دیگران وظایف‌تان را به شما گوشزد کنند بلکه باید در گسترش دامنه فعالیت‌هایتان تلاش کنید و راه را برای مشاوران جوانی که در آینده در این نقش ظاهر می‌شوند هموار سازید.

وی در پایان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره نقش جوانان و بهره‌مندی از آنان بیان کرد: هر زمان که  مسئولان نگاه‌شان به سمت جوانان بوده و برای آنان برنامه‌ریزی و یا از برنامه‌های جوانان برای طرح‌ها و پروژه‌هایشان بهره برده‌اند ضرر نکرده بلکه افق‌های تازه‌ای پیش روی خود مشاهده و این توانمندی جوانان ایرانی است که دشمنان انقلاب اسلامی را به هراس و دشمنی با ملت ایران افکنده است.

انتهای پیام/ی20/گ1003

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد