رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

بخش جدید در شهرستان رامسر ایجاد شود

خبرگزاری فارس: بخش جدید در شهرستان رامسر ایجاد شود 

بخش جدید در شهرستان رامسر ایجاد شود
نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان رامسر:
بخش جدید در شهرستان رامسر ایجاد شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان رامسر خواستار ایجاد بخش جدید در منطقه میرزا کوچک خان رامسر شد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، مصطفی مکارمی عصر امروز در نخستین نشست هم‌اندیشی دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای دهستان چهل شهید و جنت رودبار که برای ایجاد بخش جدید در نخستین ساختمان دهیاری شهرستان رامسر در روستای گالشمحله برگزار شده بود، بیان کرد: دهستان‌های چهل شهید و جنت رودبار از لحاظ موقعیت جغرافیایی، وسعت، نیروی انسانی، منابع ملی و طبیعی و بسیاری از منابع که برای یک جامعه مورد نیاز است به وفور یافت می‌شود.

وی اظهار داشت: بعد از انقلاب اسلامی خدمت‌رسانی زیادی در روستاها انجام گرفته که با قدردانی از تلا‌شهای  همه دلسوزان باید گفت که با وجود فعالیت‌های خوبی که انجام گرفته اما هنوز مردم به خواسته‌های اصلی‌شان نرسیده‌اند و شأن و شایستگی مردم منطقه میرزاکوچک خان بیشتر از این است.

مکارمی اذعان کرد: همه ما سعی کردیم بتوانیم خواسته‌های مردم را به درستی به انجام برسانیم اما یک آرزو در دل ما مانده است که با تمام تلاش‌هایی که انجام داده‌ایم اما نتوانستیم آن را به سرانجام برسانیم و تا آنجایی که در توان داشتیم برای این امر پیگیری‌های لازم را انجام داده‌ایم.

وی در ادامه بیان کرد: حال نیاز است که با هم‌فکری و مشورت با همدیگر این کار را به صورت جدی پیگیری کنیم تا مردم به خواسته دیرینه خود برسند و ما سرسختانه پیگیر این موضوع هستیم تا بخشداری مستقل در این منطقه ایجاد کنیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان رامسر افزود: چرا رامسر تنها شهرستان در سطح کشور است که تنها یک بخش دارد این سوالی است که همه از آن در ابهام‌اند.

وی در ادامه گفت: مسئولان، گردشگران و حتی مردم بومی نباید رامسر را از باغ ملی تا میدان امام ببینند و مسئولان نیز باید تلاش کنند به همه مناطق شهرستان رامسر در خدمت‌رسانی توجه داشته باشند.

مکارمی افزود: کارشناسان خبره وزارت کشور منطقه میرزاکوچک خان را بررسی کرده‌اند و به این نتیجه رسیدند که این منطقه نیاز و ظرفیت بالایی در ایجاد یک و حتی دو بخش را دارد.

وی گفت: چرا در برخی شهرستان‌ها با 14 روستا توانسته‌اند یک بخش مستقل را تشکیل دهند اما منطقه میرزاکوچک‌خان با دارا بودن بیش از 50 روستای با ظرفیت‌های متعدد بالایی هنوز نتوانسته یک بخش مستقل را دارا باشد.

وی در پایان گفت: شورای بخش مرکزی رامسر همه روستاهای رامسر را دربر می‌گیرد و این کارگروه و نشست‌های ما از جایگاه شورای بخش مرکزی رامسر نیست بلکه ما خدمتگزاران روستاهای دو دهستان چهل شهید و جنت رودبار هستیم که هدف اصلی ما آبادانی درخورشان منطقه میرزاکوچک‌خان است که به ‌صورت خودجوش چنین نشست‌هایی را برگزار می‌کنیم و در این راه تا پای جان تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/آ20/گ1003

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد