رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

وزش باد شدید در رامسر

 وزش باد شدید در رامسر 

هواشناسی/
بهشهر مازندران 90 میلی متر باران بارید
ساری - خبرگزاری مهر: مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به افزایش ابرناکی آسمان این استان گفت: از جمعه شب تا بامداد امروز (شنبه) بیش از 90 میلی متر باران در بهشهر باریده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، نور بخش داداشی اظهار داشت: در این مدت در گلوگاه 87.3 میلی متر، کیاسر 39.6، بندر امیر آباد 35.3 ، نوشهر 23.5 ، دشت ناز 20.3، ساری 19.5، آمل 13، قراخیل قائم شهر 12.2 و کجور نوشهر 10.3میلی متر باران بارید.

وی اظهار داشت: بر پایه این گزاش در پل سفید 8.4 میلی متر، بابلسر 4.3، سیاه بیشه 4.6، آلاشت سه و بلده یک میلی متر باران ثبت شده است.

وی گفت: با نفوذ سامانه ناپایدار و تقویت جریانات مرطوب و خنک شمالی سطح زمین بر روی سواحل جنوبی دریای خزر از جمعه شب، شاهد ابرناکی آسمان به تدریج همراه با رگبار باران، رعد و برق شدید، وزش باد شدید در برخی مناطق، مواج شدن دریا و کاهش دما در مازندران بودیم.

مدیرکل هواشناسی مازندران افزود: از جمعه تا صبح امروز (شنبه) بیشترین میزان سرعت باد با 90 کیلومتر در ساعت در رامسر گزارش شده است.

داداشی گفت: پیش بینی می شود از شنبه شب، ناپایداری هوا در مازندران کاهش یابد و شهروندان این استان فردا شاهد هوای نیمه صاف خواهند بود.

بارش باران از شب گذشته در مازندران آغاز و هم اکنون دربرخی مناطق به شدت ادامه دارد که باعث آبگرفتگی معابر عمومی در بیشتر شهرهای این استان و بروز خسارت مالی و جانی در بهشهر شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد