رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران در رامسر

خبرگزاری فارس: تحریم‌های نفتی علیه ایران قابلیت اجرایی ندارد
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران در رامسر
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران:
تحریم‌های نفتی علیه ایران قابلیت اجرایی ندارد

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: تحریم‌های نفتی علیه ایران قابلیت اجرایی ندارد.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، حجت‌الاسلام مختار نظری صبح امروز در نشست سیاسی در سپاه شهرستان رامسر با اشاره به ساخت فیلم موهن صهیونیستی علیه پیامبر جهان اسلام بیان داشت: تلاش دشمنان اسلام در این است که دین اسلام را دین خشونت معرفی کنند و پیامبر گرامی اسلام که در قرآن کریم به‌عنوان مظهر رحمت پروردگار معرفی شد به‌عنوان مظهر خشونت معرفی کنند.

وی تصریح کرد: لازم است که ما بار دیگر زندگانی پیامبر گرامی اسلام را مورد بازبینی قرار دهیم تا خدای ناکرده تحت تاثیر تبلیغات ضددینی قرار نگیریم.

نظری در این نشست که با موضوع مسائل سیاسی روز با حضور پایوران، سربازان، مربیان و هادیان سیاسی تشکیل شد، افزود: در قرآن کریم وقتی خداوند پیامبر گرامی اسلام (ص) را معرفی می‌کند، می‌فرماید:« ما شما را نفرستادیم تا مایه رحمت برای بندگان باشید» و اگر پیامبر مایه رحمت است پس این همه جنگ و تهاجم با این آیه سازگاری ندارد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران تصریح کرد: پیامبر (ص)جنگ‌های زیادی داشتند و در همه این جنگ‌ها ابتدا مسلمان‌ها مورد هجوم قرار می‌گرفتند، در مقابل تهاجم یک حکم عقلی‌ است که حکم عقلی حکم می‌کند انسان در مقابل تهاجم بایستد و در هر تهاجم و جنگی، پیامبر (ص) یک حکم اخلاقی را صادر می‌کردند.

نظری با اشاره به تحریم‌های صادره از سوی بیگانگان علیه ایران بیان کرد: امروز ما در تحریم قرار داریم و آن هم در صنایع بالادست و زیربنایی است و تحریم ‌های نفتی نیز قابلیت اجرایی ندارد چرا که ضررهای متعددی شامل خود آنها می‌شود.

وی ادامه داد: کشورهای بیگانه در تحریم علیه ایران موفق نبودند چرا که برای‌شان هزینه داشته و پرداخت این هزینه را کشورهای آمریکا، روسیه، انگلیس و عربستان نمی‌توانند پرداخت کنند.

این مسئول در پایان اعلام کرد: انتظاری که رهبری، دلسوزان جامعه و آحاد مردم از مسئولان دارند این است که همه مسئولان در کنار هم باشند دست هم را بگیرند و یک روند ثابتی را طی کنند تا بتوانیم در جنگ روانی که استعمار و هم‌پیمانانشان علیه ما به راه انداختند پیروز شویم.

انتهای پیام/ن20/گ1003


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد