رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

امام جمعه رامسر خبر داد ساخت یک مجتمع فرهنگی در رامسر

خبرگزاری فارس: ساخت یک مجتمع فرهنگی در رامسر
امام جمعه رامسر خبر داد
ساخت یک مجتمع فرهنگی در رامسر
امام جمعه رامسر خبر داد
ساخت یک مجتمع فرهنگی در رامسر

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامسر گفت: درصدد هستیم که یک مجتمع فرهنگی با تمام امکانات روز نظیر سالن آمفی‌تئاتر، پارک کودک، کتابخانه و... در این شهرستان آماده کنیم.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، حجت‌الاسلام سید جلیل مرتضوی صبح امروز در جمع اعضای ستاد نماز جمعه رامسر با اشاره به ساخت و ساز مکان مصلی شهرستان رامسر بیان داشت: مصلی جواد الائمه رامسر در دست ساخت وساز و نوسازی است.

وی با اشاره به اهمیت کار فرهنگی برای پیشبرد امور تصریح کرد: کارهای فرهنگی ما در برابر اقدامات بهائیان، وهابیون و یهودیان و... ناچیز است و ما باید در فکر جبران این موضوع باشیم، اسلام محدودیتی ایجاد نکرده پس ما نیز نباید خودمان را از دسترسی به علم و تجهیزات روز محروم کنیم زیرا این سبب شادی دشمنان اسلام و مسلمانان می‌شود.

مرتضوی با اشاره به اینکه دوست دارد کارهای فرهنگی بزرگی در شهرستان رامسر انجام شود، خاطرنشان کرد: درصدد هستیم که یک مجتمع فرهنگی با تمام امکانات روز نظیر سالن آمفی‌تئاتر، پارک کودک، کتابخانه و... آماده کند تا شهروندان و به ویژه جوانان بتوانند امور و طرح‌های فرهنگی‌شان را در آن با کمترین هزینه و در صورت امکان رایگان پیاده کرده و با آسودگی خاطر از امکانات بهره مند شوند.

انتهای پیام/ن30/گ1003


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد