ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
اینتـرنت درخدمت گردشـگری؛شاید وقتی دیگر!!!/محمدولی تکاسـی
29 شهریور 1391
اینتـرنت درخدمت گردشـگری؛شاید وقتی دیگر!!!
از طرفی برخی از هتل ها و مهمان پذیرها و حتی رستوران ها-بنگاه املاک و غیره جهت ترویج محصولات و جذب گردشگر راسا اقدام به راه اندازی وب سایت- وبلاگ ها و تبلیغات اینترنتی نموده اند.این موارد اگر از طریق یک نهاد دولتی با مجوز رسمی باشد می تواند علاوه بر پیشگیری از ورود اطلاعات غلط و بعضا اشتباهی از روی عمد یا تصادف به پربارتر شدن وب سایت ها و وبلاگ ها و نظر جامعه گرایانه سودمند واقع شود. اگر در حیطه منطقه خود هر هتلدار یا رستوران داری بخواهد از اینترنت استفاده نماید می تواند با مطالعه ودر اختیارگرفتن اطلاعات منطقه خود و توسعه آن در آینده نظیر طرح های هادی- گردشگری- رفاهی- زیربنایی نظیر جاده و اتوبان و هزاران مورد دیگر تبلیغ بهتری را ارائه نماید.گردشگری اینترنتی نیز علاوه بر معرفی جاذبه های منطقه ای و اطلاع یافتن از وضعیت آب و هوایی منطقه جهت چند روز مسافرت به منطقه مورد نظر (روستا و یا شهر)از دیگر امکانات لازم در امر جذب توریسم می باشد.
همفکری ادارات با بخش های خصوصی در حل مشکلاتی نظیر آب و فاضلاب- ترافیک شهری- بهداشت و غیره نظیر احداث بوستان جنگلی جواهرده در محل پو دار و صیقل محله(سَغل محله) توسط بخش خصوصی به همراه امکانات رفاهی نیز می تواند باری از دوش دولتمردان بکاهد.
منبع: دریادیم