رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نماینده معین مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی

خبرگزاری فارس: حامیان فیلم توهین‌آمیز به پیامبر اسلام عذرخواهی رسمی کنند
نماینده معین مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس:
حامیان فیلم توهین‌آمیز به پیامبر اسلام عذرخواهی رسمی کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس گفت: عوامل، حامیان و بانیان فیلم موهن آمریکایی اسراییلی در توهین به پیامبر اسلام باید عذرخواهی رسمی را از همه مسلمانان جهان به دلیل توهین به دین اسلام انجام دهند.


قاسم احمدی‌لاشکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس با اشاره به این موضوع که فتنه آمریکا با توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ع) گریبان آنان را خواهد گرفت، بیان داشت: توهین به مقدسات و قرار گرفتن مقابل پیامبران مقابله با همه ادیان است و اینها نشان از عصبانیت غربی‌ها از بزرگی‌های ملت مسلمان است.

عضو خانه ملت خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها بدانند که توهین‌های اینچنینی عواقبی دارد که جبران‌ناپذیر است و پس از قرآن‌سوزی و هتک حرمت‌های مختلف به دنبال تکمیل کلکسیون اسلام‌ستیزی نباشند که ذلیل می‌شوند. 

وی افزود: هم‌پیمانان آمریکا هم این تذکر ملت مسلمان را درک کنند و از راهپیمایی چند میلیونی مردم مسلمان ایران آموزه‌ای برای خود در نظر داشته باشند که این فیلم باید به سرعت جمع‌آوری شده و هوس نکنند وارد این قضایا شوند که تکرار این حرکت خون منتظران مهدی موعود (عج) را به جوش می‌آورد.

* بانیان این فیلم موهن آمریکایی اسراییلی باید از مسلمانان جهان عذرخواهی رسمی کنند

ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: عوامل، حامیان و بانیان این فیلم موهن آمریکایی اسراییلی باید عذرخواهی رسمی را از همه مسلمانان جهان به دلیل توهین به دین اسلام انجام دهند. دینی که در آن احترام و ادب همواره توصیه شده و توهین به ادیان دیگر در هیچ کجای تاریخش سابقه ندارد.

احمدی‌لاشکی خاطرنشان کرد: حرکت مردم بعد از نماز جمعه این هفته پیامی بود برای مسئولان همه کشورهای جهان که  از پخش این فیلم که عامل نزاع‌های دینی است و به گروه بزرگی از پیروان یک دین مهم جهان و مسلمامان توهین می‌کند، خودداری ورزند که مطمئنا به این درک رسیدند.

* قلوب مسلمانان جهان با این توهین جریحه‌دار شده است

عضو هیئت رئیسه کمیته آموزش پزشکی و آموزش عالی با اشاره به اینکه قلوب مسلمانان جهان با این توهین جریحه‌دار شده، اظهار داشت: آمریکایی‌ها از برگزاری باشکوه اجلاس غیرمتعهدها در یک کشور مسلمان که سعی داشتند آن را در جهان منزوی بدانند عصبانی هستند و می‌خواهند با این کارها عقده‌های خود را خالی کنند و حرکت غیر عرف و دیپلماتیک کانادایی‌ها هم در همین راستا بود.

دبیر فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در شرایطی که در غرب، اهانت به اسلام و مقدسات اسلامی، به راحتی صورت می‌گیرد و زیرکانه ضدیت با اسلام دیده می‌شود برخی مضامین مانند هولوکاست وجود دارند که هرگونه تردید در آنها سال‌ها مجازات زندان را به همراه دارد که با شعارهای آنان تناقض اساسی دارد.

* آمریکایی‌ها نتوانستند بیداری اسلامی را انکار کنند 

نماینده معین مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی اعلام فریب‌خوردگی بازیگران این فیلم را نشانه رسوایی عوامل پشت پرده این فتنه عنوان کرد و بیان داشت: اینها نشان از این موضوع دارد که آمریکایی‌ها نتوانستند بیداری اسلامی را انکار کنند و رفتارهای احساسی آنان که منطقشان را ضایع کرده هم به‌واسطه فرار از واقعیت‌هاست.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: روح  پاک و زیبای فرهنگ و هنر با توهین بی‌حرمتی به ادیان خدا سازگاری ندارد و این عرصه زیبایی و لطافت عرصه کینه‌توزی و خشونت نیست، هنر باید جلوه‌ای از زیبایی‌ها برای خداشناسی باشد و مطمئنا عوامل این فیلم دست‌پرورده بنگاه‌های سیاسی اقتصادی غرب هستند که روح هنر را درک نکردند.

نایب رئیس اول فراکسیون اشتغال و تولید مجلس نهم در پایان متذکر شد: البته آنها در محاسباتشان اشتباه کردند، زیرا این مسئله باعث وحدت و همدلی بیشتر مسلمانان جهان شد و خداوند از شر به پا کرده آنان خیری برای مسلمانان جهان مقدر کرد که مطمئنا بعدها بیشتر از این همدلی‌ها خواهیم شنید و دید.

انتهای پیام/ن10/گ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد