رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

کلاس مربیگری اسکواش مدیران تربیت بدنی آموزش و پرورش در رامسر

 کلاس مربیگری اسکواش مدیران تربیت بدنی آموزش و پرورش در رامسر

احمدی به مهر خبر داد:
برگزاری کلاس مربیگری اسکواش مدیران تربیت بدنی آموزش و پرورش در رامسر
رامسر - حبرگزاری مهر: رئیس هیئت اسکواش مازندران گفت: نخستین دوره کلاس مربیگری اسکواش مدیران تربیت بدنی آموزش و پرورش کشور به میزبانی مازندران در رامسر برگزار می شود.

سید اسماعیل احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه این دوره آموزشی در اردوگاه چمران رامسر در حال برگزاری است، اظهار داشت: این دوره آموزشی بر اساس تفاهم نامه فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران و وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود.

عضو کمیته فنی فدراسیون اسکواش ایران به راه اندازی ورزش مفرح اسکواش در مدارس اشاره کرد و افزود: دوره آموزش مربیگری 15 شهریور برای بانوان آغاز شده و در 21 شهریور پایان خواهد یافت.

به گفته وی، این کلاس آموزشی از 22 الی 31 شهریور برای آقایان برگزار خواهد شد.

احمدی به تشکیل انجمن اسکواش در آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: این انجمن بر اساس تفاهم نامه فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران و وزارت آموزش و پرورش ایجاد شده و تلاش می کند تا ورزش اسکواش در میان دانش آموزان گسترش یابد.

وی از تلاش این هیئت برای راه اندازی ورزش اسکواش در مدارس استان خبر داد و گفت: با توجه به تفاهم نامه فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران و وزارت آموزش و پرورش، سعی می کنیم تا تفاهم نامه استانی را در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی منعقد شود.

رئیس هیئت اسکواش مازندران، به برگزاری کلاس آموزش داوری سطح یک ملی در استان خبر داد و اظهار داشت: این دوره آموزشی برای داوران استان برای نخستین بار در خانه اسکواش مازندران با حضور داوران ملی برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی در هفته گذشته به مدت دو روز برگزار شد، تصریح کرد: در کلاس آموزش داوری سطح یک ملی اسکواش 20 فعال و داور ورزش اسکواش در مازندران شرکت کردند.

احمدی هدف از برگزاری کلاس های آموزشی ارتقای سطح علمی ورزشکاران و به روز شدن آخرین فنون اسکواش جهت ارتقای سطح فنی اعلام کرد و گفت: توسعه اسکواش در سطح استان یکی از اهداف برگزاری این دوره های آموزشی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد