ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
وقتی رسالت با طعمه تلفیق می گردد!/داریوش فریاد رامسر
تبلیغات اتنخاباتی آفتی را بوجود می آورد ، به ناچار آسیب هایی بهمراه دارد . برای رفع این گونه آسیب ها باید در تغییرو باز نگری در اصلاح قانون تبلیغات همت مجریان برگزاری اجرائی انتخابات را می طلبد .
خبرنگاری یک رسالت رسانه ای اجتماعی است که معیار های خود را دارد . بعضاً رسالت خود را فراموش می کنند. از جمله خبرنگاران و روزنامه های غیر رسمی محلی ! در زمان انتخابات از هدف اصلی دور شده به پردازش حاشیه ای مشغول می گردند . آسیب آن امروز از نوع بدعت امروز در شهرستان متأسفانه نمود پیدا کرده و حتی اجماع خبرنگاران این بدعت را مورد تأیید قرار می دهند . درست است در رسالت خود این باور دارند یکی از حربه های خبرنگاری است ! ولی برای چاره مطالبات با چاپ بنر و تحصن راهکار آن نخواهد بود .
1 ) خبرنگاری که از رسالت خبرنگاری عدول کند و بشود بنگاه سخن پراکنی و مشاور فردی که احتمال کاندیدا شدنش فقط مطرح است ، چیزی جز این نیست !!
2 ) خبرنگار باید مدافع حقوق مردم و مطالبات عموم جامعه باشد نه این که بخاطر اشتباه خودش و طمع و چشمداشت به دیگران بشود بلندگوی سخن پراکنی فردی معلوم الحال !!
3 ) بهتر بود بجای تحصن و انجام حرکت صنفی از طریق همان جرائد و روزنامه محلّی که این فرد را با تبلیغات خود به اوج و قلّه رسانیدند . دست به افشاگری می زدند .
4 ) بجای جو سازی ، جو ایجاد کردن و تحصن از طریق مراجع قانونی موضوع پی گیری شود .
وقتی کسی گوش ها و چشم ها را می بندد . فقط بفکر رسیدن به و ... می باشد غیر از این نباید انتظار داشت وقتی رسالت با طعمه تلفیق می گردد عایداتش مخرب خواهد بود ، باعث به چاکش کشید افکار عمومی می گردد .
داریوش فریاد رامسر