رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

وقتی رسالت با طعمه تلفیق می گردد!/داریوش فریاد رامسر

  

وقتی رسالت با طعمه تلفیق می گردد!/داریوش فریاد رامسر

       وقتی رسالت با طعمه تلفیق می گردد !      

تبلیغات اتنخاباتی آفتی را بوجود می آورد ، به ناچار آسیب هایی بهمراه دارد . برای رفع  این گونه آسیب ها باید در تغییرو باز نگری در اصلاح قانون تبلیغات  همت مجریان برگزاری اجرائی انتخابات را می طلبد .

خبرنگاری یک رسالت رسانه ای اجتماعی است که معیار های خود را دارد . بعضاً رسالت خود را فراموش می کنند. از جمله خبرنگاران و روزنامه های غیر رسمی محلی ! در زمان انتخابات از هدف اصلی دور شده به پردازش حاشیه ای مشغول می گردند . آسیب آن امروز از نوع بدعت امروز در شهرستان متأسفانه نمود پیدا کرده و حتی اجماع خبرنگاران این بدعت را مورد تأیید قرار می دهند . درست است در رسالت خود این باور دارند یکی از حربه های خبرنگاری است ! ولی برای چاره مطالبات با چاپ بنر و تحصن راهکار آن نخواهد بود .

1 ) خبرنگاری که از رسالت خبرنگاری عدول کند و بشود بنگاه سخن پراکنی و مشاور فردی که احتمال کاندیدا شدنش فقط مطرح است ، چیزی جز این نیست !!

2 ) خبرنگار باید مدافع حقوق مردم و مطالبات عموم جامعه باشد نه این که بخاطر اشتباه خودش و طمع و چشمداشت به دیگران بشود بلندگوی سخن پراکنی فردی معلوم الحال !!

3 ) بهتر بود بجای تحصن و انجام حرکت صنفی از طریق همان جرائد و روزنامه محلّی که این فرد را با تبلیغات خود به اوج و قلّه رسانیدند . دست به افشاگری می زدند .

4 ) بجای جو سازی ، جو ایجاد کردن و تحصن از طریق مراجع قانونی موضوع پی گیری شود .

وقتی کسی گوش ها و چشم ها  را می بندد .  فقط  بفکر رسیدن به و ... می باشد غیر از این نباید انتظار داشت وقتی رسالت با طعمه تلفیق می گردد عایداتش مخرب خواهد بود ، باعث به چاکش کشید افکار عمومی می گردد .  

                                                                  داریوش فریاد رامسر

|+| نوشته شده توسط داریوش ...امید رامسر در چهارشنبه هشتم شهریور 1391  | نظر بدهید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد