رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

سرپرست فرمانداری رامسر:مزار شهدای گمنام رامسر مرمت می‌شود

خبرگزاری فارس: مزار شهدای گمنام رامسر مرمت می‌شود 

سرپرست فرمانداری رامسر:

مزار شهدای گمنام رامسر مرمت می‌شود
سرپرست فرمانداری رامسر:
مزار شهدای گمنام رامسر مرمت می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری رامسر از مرمت و احیای مزار شهدای گمنام این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، غلامرضا فروغ‌خلعتبری صبح امروز در جلسه ستاد احیای مزار شهدای گمنام، راهکارهای چگونگی احیای مزار شهدای گمنام و دیگر شهدای این شهرستان را عنوان کرد و بیان داشت: کار مرمت مزار شهدا یک کار فرهنگی و مذهبی است، آمادگی خود را در پیش‌قدم شدن در این امر مهم اعلام می‌داریم.

وی با اشاره به اینکه ما هر چه داریم از شهدا و دعای خانواده معززشان است، عنوان کرد: انتظار می‌رود مسئولان شهرستان از جمله اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهرداران منطقه و... در این راستا حضور فعال داشته باشند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رامسر نیز متذکر شد: دو شهید گمنام در بهشت زینبیه رامسر داریم که به طور مظلومانه‌ای در آن مکان دفن شده‌اند و باید در مرمت و بازسازی آرامگاه آنها اقدامات لازم و شایسته صورت گیرد.

محمد رحیمیان تصریح کرد: مزار تک شهیدان در شهرستان مرمت شده و هم‌اکنون مصمم هستیم و این آمادگی را داریم که حداکثر مزار 11 شهید را برای امر مرمت، برنامه‌ریزی کنیم.

این مسئول اعلام کرد: 29 گلزار شهدا در رامسر داریم که تعداد 13 گلزار مرمت و از 16 گلزار باقیمانده، پنج گلزار در دست برنامه‌ریزی است.

انتهای پیام/ن30/گ1003

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد