رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

هفته گرامیداشت هنر تئاتر در رامسر برگزار می شود

خبرگزاری فارس: خبرنگاران از انتشار اخبار بی‌منبع و بی‌محتوا خودداری کنند 

هفته گرامیداشت هنر تئاتر در رامسر برگزار می شود

رئیس اداره ارشاد ‌قائمشهر:
خبرنگاران از انتشار اخبار بی‌منبع و بی‌محتوا خودداری کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائمشهر با اشاره به نقش خبرنگاران در آگاه‌سازی مردم و دوری از نشر اخبار بی‌منبع تاکید کرد: خبرنگاران به خاطر شرافت قلم و مسئولیت حساس خود، تعهد و باور لازم را داشته باشند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، صادق زارعی بعدازظهر امروز در جلسه تجلیل از خبرنگاران این شهرستان عرصه خبرنگاری را پرافتخار و مقدس دانست و  راست‌گویی را در ارائه مطالب واقعی، رسالت اصلی خبرنگاران عنوان کرد.

وی با اشاره به نقش خبرنگاران در آگاه‌سازی مردم و دوری از نشر اخبار بی‌منبع و بی‌محتوا تاکید کرد: خبرنگاران به خاطر شرافت قلم و مسئولیت حساس خود، تعهد و باور لازم را داشته باشند.

زارعی افزود: دوری از غیبت و تفرقه‌افکنی و پرهیز از حاشیه‌سازی‌های دشمنان برای مقاصد عالیه نظام مقدس و اعتلای فرهنگ اسلامی از رسالت خبرنگاران است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قائمشهر خاطرنشان کرد: خبرنگاران در برهه‌های مختلف نقش خود را نشان دادند، این قشر فعال و خستگی‌ناپذیر نقش حساس و کلیدی خود را در همراه و آگاه کردن مردم در بحث هدفمندی یارانه‌ها و انتخابات مجلس شورای اسلامی سال گذشته به خوبی ایفا کرد.

زارعی با اشاره به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و تحریم کشورهای غربی علیه ایران اذعان داشت: خبرنگاران در این زمینه نیز نقشی چاره‌ساز و ویژه خواهند داشت.

وی در ادامه برپایی نمایشگاه‌های کتاب در مناسبت‌های مختلف، عصرهای شعر و خاطره‌گویی، اعزام گروه تئاتر به رامسر در هفته گرامیداشت این هنر و برگزاری تئاتر و نمایش خیابانی در هفته مبارزه با مواد مخدر، برگزاری مسابقات فرهنگی و مشارکت در یاواره‌های شهید ولی پور و شهدای فتح خرمشهر را عمده فعالیت‌های این اداره در پنج ماه نخست سال جاری ذکر کرد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد