رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

امام جمعه رامسر:نظارت مسئولان بر بازار گسترش یابد

خبرگزاری فارس: نظارت مسئولان بر بازار گسترش یابد 

امام جمعه رامسر:

نظارت مسئولان بر بازار گسترش یابد
امام جمعه رامسر:
نظارت مسئولان بر بازار گسترش یابد

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامسر خواستار گسترش نظارت مسئولان بر قیمت‌ها و بازار شد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حجت‌الاسلام سید جلیل مرتضوی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان رامسر اظهار داشت: بر همه مسئولان لازم است که نظارت خود را بر بازار و قیمت‌ها گسترش داده تا دست سودجویان و افراط‌گران و آشوبگران را قطع کنند.

وی در مخالفت با بازار هفتگی در رامسر افزود: مخالف بازارهای هفتگی در رامسر هستم و باید بازار به صورت دائمی برای شهروندان دائر باشد.

مرتضوی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: در اسلام معتقد هستیم که انسان هر کلام و آوایی را یک بار در طول زندگی خود بشنود، در روح و جان او برای ابد حک و ماندنی می‌شود.

وی در ادامه بیان داشت: به همین خاطر در زمان تولد در گوش‌های نوزاد، اذان و اقامه خوانده می‌شود و از همین سو ما باید مواظب و مراقب آنچه می‌آموزیم، می‌خوانیم و می‌شنویم باشیم و دقت کنیم فرزندان‌مان چه چیزی آموزش می‌بینند و چه کسانی به آنها آموزش می‌دهند.

امام جمعه رامسر درباره تحریم‌ها تصریح کرد: امروز چه بخواهند و چه نخواهند یک قطب قدرت دنیا، ایران است و ما دست هر بیگانه‌ای را که قصد تجاوز و دست درازی به خاک و مالمان داشته باشد قطع خواهیم کرد و این نکته، نگاه رهبری نظام و تمام ملت شریف ایران است.

وی با تبریک فرارسیدن سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار عنوان کرد: ما باید به خواسته‌های مردم احترام بگذاریم و خبرنگاران این خواسته‌ها را به گوش ما می‌رسانند و از همین سو می‌توانند بازوی محکم و توانمندی برای مسئولان و نظام باشند.

انتهای‌پیام/ح20/گ1003

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد