رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

هنوز هواپیما و دو سرنشین هواپیمای سقوط کرده در رامسر پیدا نشد

169-9.jpg 

هنوز هواپیما و دو سرنشین هواپیمای سقوط کرده در رامسر  پیدا نشد

با گذشت 72 ساعت از بروز سانحه؛

هنوز هواپیما و دو سرنشین هواپیمای شخصی پیدا نشده‌اند

» سرویس: اقتصادی - راه و ساختمان

با گذشت نزدیک به 72 ساعت از بروز سانحه هنوز هواپیمای سبک شخصی و دو سرنشین آن پیدا نشده‌اند.

به گزارش خبرنگار راه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ظهر پنجشنبه – 29 تیرماه - هواپیمای شخصی مدل جاایروء از فرودگاه آزادی اشتهارد نزدیک کرج از باند به مقصد رامسر بلند شد، اما در ادامه مسیر از رادار خارج شده و تاکنون پیدا نشده است.

یکی از مسئولان در فرودگاه مهر‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اعلام کرد: به احتمال زیاد هواپیما سقوط کرده است، اما خبر قطعی در دست نیست.

وی افزود: هلال‌احمر به دنبال پیدا کردن هواپیما و سرنشینان آن است، اما تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است.

مسئولان روابط‌عمومی سازمان هواپیمایی کشوری و نیز شرکت فرودگاه‌های کشور در تماس خبرنگار ایسنا از این موضوع ابراز بی‌اطلاعی کرده و گفتند که چنین خبری را نشنیده‌اند.

تنها خبری که از این هواپیما در دست است محل تقریبی سقوط این هواپیماست که به گفته همسر صاحب هواپیمای شخصی سقوط کرده در ارتفاعات شمال کشور، مسئولان فرودگاه از طریق گوشی تلفن همراه یکی از دو سرنشین، محل سقوط هواپیما که در دامنه یکی از کوه‌های منطقه بوده است را مشخص کردند.

خانم دادگر ـ همسر صاحب هواپیما ـ با بیان اینکه طبق اعلام سازمان‌های امدادی، به دلیل ابری بودن هوا، نمی‌توان با هلی‌کوپتر به جست‌وجو در ارتفاعات پرداخت، اظهار کرد: مردم محلی به کمک امدادگران منطقه در حال جست‌وجو برای یافتن هواپیما و دو سرنشین آن هستند.

اما آخرین اطلاعات به دست آمده از مسئولان فرودگاه مهرآباد بیانگر آن است که هنوز گروه‌های امدادی موفقبه یافتن هواپیما و دو سرنشین آن نشده‌اند.

انتهای پیام

نظرات 1 + ارسال نظر
دلسوز پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:32 http://d.delsooz@yahoo.com

باسمه تعالی
چطور می شود که کسی که خود را از اعضای شورای اسلامی جواهرده می داند ولی حاضر نیست ذره ای از خاکی که در واقع متعلق به خودش هم نیست را در راه عمران و آبادانی و بازگشایی معابر جواهرده قرار دهد؟
موضوع از این قرار است که دهیار محترم جواهرده اقدام برای آزاد سازی و بازگشایی بخشی از مسیر جاده اصلی در داخل ییلاق جواهرده که در اثر ریزش شدید باران و یخ زدگی در زمستان های گذشته با ناهمواریهای زیادی و چاله های فراوانی روبرو گردیده بود و تردد موتور سیکلت و خودرو را مشکل کرده بود، نمودند
چون مسیر یاد شده بسیار تنگ بوده و عبور همزمان دو اتومبیل از آن غیر ممکن بود که این مسئله عریض کردن جاده فوق برای تسهیل تردد صورت پذیرفته است
در یک طرف معبر فوق الذکر سکوهایی وجود داشته که مانع عبور ماشین می شده و این سکوها از طرف دهیاری محترم مورد تخریب واقع شد
در جلسه صورت گرفته در بخشداری رامسر شخصی به نام محمد علی(اکبر) درجانی که این سکو ها در کنار مغازه ای که شرح حال آن در بالا ذکر گردید،واقع شده بوده و بعنوان شورای جواهرده نیز مشغول به فعالیت می باشد شروع به پرخاشگری و دعوا و مرافعه نموده اما در حقیقت مالک اصلی مغازه شخص دیگری بوده که و به صورت اجاره ای این مغازه ها در اختیار پدر این عضو شورای جواهرده بوده و در اثر فوت صاحب اصلی و بنا بر قانون به پدر ایشان بعنوان حق پیشه رسیده و نامبرده نیز از آن ذینفع گردیده است
گویا اعضای شورای جواهرده در این رابطه جلسات متعدد برگزار نموده اما ایشان از حضور در جلسات و همکاری جهت بازگشایی معبر استنکاف می نمودند.
حال این سئوال مطرح می شود که چگونه که فردی که خود برای آبادی و عمران منطقه حاضر به گذشت اندکی نمی باشد و در واقع فقط نام شورا و دهیاری را یدک می کشد از سایر مردم انتظار دارد در این مورد همکاری کنند؟
چرا باید شخصی که با بی حرمتی و بی احترامی هر چه تمامتر و تهدید گفتاری که تاکنون عملی نشده به دهیار محترم جناب آقای مظاهر عزیزی مبنی بر اینکه " افرادی را برای ادب کردنت اجیر خواهم کرد" در شورا و دهیاری جواهرده حضور داشته باشد؟
و چرا باید افرادی نظیر شخص فوق الذکر که همانند ایشان افراد زیادی فقط برای استفاده از مزایا شورا ها و دهیاری ها برای بدست اوردن پست آن تلاش می کنند، در این چنین مواقع ای که پای عمل پیش می آید ماهیت و ذاتشان مشخص می شود باید در شورا ها و دهیاری ها حضور داشته باشند؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد