رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

موفقیت علیرضا فهیمی دانش آموز شهرستان رامسر

موفقیت علیرضا فهیمی دانش آموز شهرستان رامسر

کمالی خبر داد:
درخشش هفت دانش آموز مازنی در مسابقات کشوری قرآن و نهج البلاغه
ساری - خبرگزاری مهر: معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران گفت: هفت دانش آموز استان در مسابقات کشوری قرآن و نهج البلاغه درخشیدند.

حسین کمالی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امیر حسین یوسف زاده، محمد مهدی صادق نیا، علیرضا فهیمی، سید صادق مسلمی، امین حیدری، محمدحسین کوثری و امیر حسین حسین پور هفت دانش آموز مازندرانی که در مسابقات قرآن و نهج البلاغه رتبه های برتر کشوری را بدست آوردند.

وی بیان داشت: از 28 دانش آموز منتخب مازندرانی اعزام شده به این دوره از مسابقات، دانش آموزان امیر حسین یوسف زاده  رتبه اول و محمد مهدی صادق نیا رتبه دوم را در رشته حفظ از شهرستان بابل  به خود اختصاص دادند.

کمالی گفت: علیرضا فهیمی دانش آموز شهرستان رامسر رتبه دوم  را در رشته تفسیر و سید صادق مسلمی دانش آموز قائم شهری در رشته قرائت رتبه سوم کشوری را بدست آورند.

وی تصریح کرد: دانش آموزان امین حیدری از شهرستان محمودآباد و محمد حسین کوثری از شهرستان نکا در رشته نهج البلاغه به ترتیب رتبه چهارم و پنجم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

کمالی افزود: امیر حسین حسین پور از شهرستان بابل در رشته حفظ قرآن کریم رتبه پنجم کشوری را کسب کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران یاد آور شد: دو دانش آموز مازندرانی در هفته گذشته در مسابقات اذان کشوری که در تهران برگزار شد توانستند رتبه دوم کشوری را بدست آورند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد