رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

همایش شوراهای برگزیده دانش آموزان کشور از 25 تا 29 تیر در رامسر

همایش شوراهای برگزیده دانش آموزان کشور از 25 تا 29 تیر در رامسر

تهران / واحد مرکزی خبر / مکتوب 1391/04/12
اردوهای ملی برای 8200 نفر از دانش آموزان برگزیده جشنواره های فرهنگی ادبی هنری و اجتماعی و اعضای برتر تشکل های دانش آموزی از 20 تیر در چهارمحال و بختیاری ، همدان ، خراسان رضوی و مازندران برگزار می شود.
معاون اردویی معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در مصاحبه با خبرنگار ما در این باره افزود: 1600 نفر از این افراد شامل 800 دانش آموز پسر و 800 دانش آموز دختر ، منتخبان استانی جشنواره هنری در رشته های هنرهای دستی ، تجسمی هنرهای آوایی و هنرهای نمایشی هستند.
علی عراقی ، 890 نفر از شرکت کنندگان در این اردوها را برگزیدگان استانی جشنواره فرهنگی ادبی و برترین های رشته های مطالعه و تحقیق ، شعر ، داستان نویسی و نویسندگی برشمرد.
وی گفت: در مرحله پایانی جشنواره ادبی و هنری دانش آموزان برگزیده در این اردوها ، نفرات اول تا سوم رشته های مختلف در رقابت های نهایی مشخص و تکریم می شوند.
عراقی ، بروز خلاقیت ها و استعدادهای برتر ، تقویت روحیه نشاط و پویایی منطبق با ارزش های اسلامی ، توسعه و تعمیق فرهنگ دینی و ایجاد زمینه رقابت سالم را از اهداف برگزاری جشنواره ادبی هنری دانش آموزان برشمرد.
وی گفت : 628 نفر از دانش آموزان اعزامی به این اردوها را برگزیدگان جشنواره کانون های فرهنگی تربیتی ، 832 نفر را اعضای شوراهای برتر دانش آموزی و بقیه را اعضای برگزیده دیگر تشکل های دانش آموزی تشکیل می دهند.
معاون اردویی معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش همچنین از برگزاری همایش شوراهای برگزیده دانش آموزان کشور از 25 تا 29 تیر در رامسر خبر داد و افزود: این همایش با حضور اعضای حدود 64 شورای دانش آموزی برگزیده کشور برگزار می شود که از میان 98 هزار شورای دانش آموزی برتر شناخته شده اند.
وی ، تشویق و ترغیب اعضای این شوراها ، ارتقای آگاهی آنان درباره نقش این تشکل ها در مدارس و شناسایی ضعف ها و قوت های این تشکل ها را از اهداف برگزاری این همایش برشمرد.
بر اساس تفاهم نامه آموزش و پرورش با بنیاد علوی ، 15 هزار نفر از دانش آموزان مناطق محروم کشور نیز به اردوهای تابستانی اعزام می شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد