رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

حیدرپور اعلام کرد: 241 کلاس درس رامسر آماده اسکان فرهنگیان است

حیدرپور اعلام کرد:

241کلاس درس رامسر آماده اسکان فرهنگیان است

حیدرپور اعلام کرد:
241 کلاس درس رامسر آماده اسکان فرهنگیان است
رامسر - خبرگزاری مهر: مدیر آموزش و پرورش رامسر گفت: 241 کلاس درس استان در ایام تابستان امسال میزبان فرهنگیان کشور است.

محمد رسول حیدرپور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرح اسکان ازاول تیر ماه آغاز و تا 15 شهریور ادامه خواهد داشت که تعداد 100 کلاس گروه الف و 141 کلاس جزو گروه ب هستند.

وی اظهار داشت: شهرستان رامسر با توجه به قابلیت های فراوان گردشگری،نزدیکی جنگل و دریا و مبدا ورودی مسیر زیارتی بارگاه امام رضا(ع) بیشترین میزان  پذیرش مسافران فرهنگی در مازندران را بخود اختصاص می دهد به گونه ایی که در نوروز سالجاری بیش از 23 هزار نفر از خدمات طرح اسکان در این شهرستان بهره مند شدند.

وی گفت: فرهنگیان می توانند با در دست داشتن کارت شناسایی به صورت حضوری به ستاد اسکان واقع در میدان انقلاب،خیابان شهید نوربخش (کشاورزی)جنب کتابخانه عمومی فرید مراجعه و تلفن 01925225115 آماده پاسخگویی به این افراد است.

حیدرپور از حمایت های مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش استان، ستاد  شهرستانی تسهیلات سفر، فرمانداری و دستگاههای ذیربط  قدردانی کرد.

در مازندران، هزار و 139 کلاس گروه الف، برای اسکان فرهنگیان در نظر گرفته شده که به نسبت سال گذشته رشد 28 درصدی دارد و  مدارس استان روزانه ظرفیت پذیرش 20 هزار مسافررا در ایام تابستان در تمامی شهرستانها، مناطق ییلاقی، کوهستانی، ساحلی و جنگلی را داراست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد