رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مسئول اوقاف و امور خیریه رامسر: 70 درصد مساجد رامسر نیاز به بازس

خبرگزاری فارس: 70 درصد مساجد رامسر نیاز به بازسازی دارند
مسئول اوقاف و امور خیریه رامسر:
70 درصد مساجد رامسر نیاز به بازسازی دارند

مسئول اوقاف و امور خیریه رامسر:
70 درصد مساجد رامسر نیاز به بازسازی دارند

خبرگزاری فارس: مسئول اداره اوقاف و امور خیریه رامسر گفت: بیش از 70 درصد مساجد این شهرستان نیاز به بازسازی کامل دارند.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام حسین قبادی با تاکید بر این که تنها در چهار مسجد از مساجد روستایی شهرستان رامسر امام جماعت برای اقامه نماز حضور دارد، گفت: در رامسر حدود 130 روستا وجود دارد که برخی از آنها به دلیل قرابت و نزدیکی به یکدیگر از یک مسجد واحد استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه عمده مساجد روستایی از حضور امام جماعت بی‌بهره هستند، اظهار کرد: علت اساسی عدم حضور ائمه جماعات در مساجد روستایی، فقدان خانه عالم و منزلی برای استقرار روحانی است که لازم است سازمان تبلیغات اسلامی برای رفع این مسئله تدبیری بیندیشد.

مسئول اداره اوقاف شهرستان رامسر با تاکید بر اینکه بیش از 70 درصد مساجد این شهرستان نیاز به بازسازی کامل دارند، گفت: بسیاری از مساجد رامسر پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ساخته شده‌اند و به دلیل قدمت و فرسودگی زیاد باید دوباره بنا شوند.

وی با اشاره به جمعیت 75 هزار نفری شهرستان رامسر اظهار کرد: در حال حاضر 114 مسجد در رامسر وجود دارد که برای پاسخگویی به جمعیت این شهرستان لازم است حداقل هفت مسجد دیگر به این تعداد افزوده شود.

مسئول اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رامسر ادامه داد: در حال حاضر در هفت مسجد شهرستان رامسر نماز صبح، در 20 مسجد نماز ظهر و عصر و در همه مساجد نماز مغرب و عشا اقامه می‌شود.

انتهای پیام/ب30/گ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد