رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

تشریح وضعیت کارگری از رامسر تا گلوگاه

خبرگزاری فارس: سهمیه بیمه کارگران ساختمانی کشور افزایش یابد
تشریح وضعیت کارگری از رامسر تا گلوگاه
عضو کانون انجمن صنفی کارگری:
سهمیه بیمه کارگران ساختمانی کشور افزایش یابد

خبرگزاری فارس: عضو کانون انجمن صنفی کارگری کشور گفت: سهمیه بیمه کارگران ساختمانی کشور افزایش یابد.

خبرگزاری فارس: سهمیه بیمه کارگران ساختمانی کشور افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید هادی سادتی ظهر امروز در نشست تشکل‌های کارگری با استاندار مازندران بااشاره به فعالیت 21 انجمن ثبت شده کارگران ساختمانی از گلوگاه تا رامسر در مازندران اظهار داشت: با ثبت این تشکل‌ها متقاضیان بیمه تامین اجتماعی بخش کارگران ساختمانی مازندران به صورت مکانیزه شناسایی شدند.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر حدود 11 هزار متقاضی بیمه دارای کارت مهارت در مازندران داریم، یادآور شد: میزان سهمیه ارائه شده به مازندران در بخش کارگران ساختمانی با توجه به تعداد متقاضی ناکافی است و در حال رایزنی برای افزایش سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در مازندران هستیم.

 

* میزان درخواست سالانه برای بیمه کارگران ساختمانی حدود 200 هزار نفر است

 

عضو کانون انجمن صنفی کارگری کشور خواستار افزایش سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در سطح کشور شد و بیان داشت: میزان درخواست سالیانه برای بیمه کارگران ساختمانی حدود 200 هزار نفر است.

وی با اعلام اینکه امسال به مازندران حدود 2 هزار و 500 سهمیه در بخش کارگران ساختمانی به مازندران تعلق گرفت، خاطرنشان کرد: میزان درخواست برای بیمه با میزان سهمیه تعلق گرفته مناسب نیست.

عضو کانون انجمن صنفی کارگری کشور با اعلام اینکه در حال حاضر یک میلیون و 800 هزار نفر از کارگران ساختمانی کشور دارای کارت مهارت هستند، خاطرنشان کرد: تاکنون 500 هزار نفر از کارگران ساختمانی کشور زیر پوشش بیمه قرار گرفتند.

در ادامه زهرا صادقی عضو هیئت مدیره اتحادیه زنان کشور با اعلام اینکه زنان شاغل در بخش شرکت‌های تولیدی نیاز به حمایت جدی دارند، متذکر شد: دریافت وام برای اشتغال خانگی بانوان از دغدغه جدی بانوان کارگر است.

وی در پایان خواستار عضویت بانوان کارگر مازندران در کمیسیون بانوان استانداری مازندران شد.

انتهای پیام/ن20/گ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد