رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

آخرین اطلاعات طرح دریا در رامسر

آخرین اطلاعات طرح دریا در رامسر

رئیس طرح سالم‌سازی دریا منطقه غرب مازندران:
طرح‌های سالم‌سازی دریا تا به‌حال فوتی نداشته/ فعالیت 2500 نفر در طرح سالم‌سازی دریا

خبرگزاری فارس: رئیس طرح سالم‌سازی دریا منطقه غرب مازندران با بیان اینکه از آغاز فعالیت طرح سالم‌سازی دریا درسال جاری تاکنون درغرب استان فوتی و غرق‌شده نداشتیم گفت: دراین طرح 2 هزار و 500 نفر به عنوان دست‌اندرکار باما همکاری دارند.

خبرگزاری فارس: طرح‌های سالم‌سازی دریا تا به‌حال فوتی نداشته/ فعالیت 2500 نفر در طرح سالم‌سازی دریا

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، سید غدیر رضایی صبح امروز در حاشیه بازدید از طرح دریا شهرستان چالوس در جمع خبرنگاران بیان داشت: در تمامی شهرستان‌های غرب استان اعم از نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر 32 طرح در 16 نقطه پذیرای افراد است.

وی ادامه داد: در این طرح‌ها ناجیان غریق به صورت مستمر حضور داشته و در مواقع ضروری وارد عمل می‌شوند.

فرماندار چالوس تصریح کرد: در شهرستان‌های غرب مازندران 130 نقطه کور شناسایی شده که در این نقطه‌ها نیز ناجیان غریق و نیروی انتظامی حضور دارند.

وی گفت: تمام تلاش بر این است تا افراد و مسافران به مناطق طرح دریا هدایت و راهنمایی شوند و از شنا در نقاط کور و ناامن پرهیز کنند.

رضایی بیان داشت: در امر طرح سالم‌سازی دریا در شهرستان‌های غرب مازندران، 2 هزار و 500 نفر به عنوان دست‌اندرکار همکاری دارند.

وی تصریح کرد: در بحث فرهنگی نیز در تمامی طرح‌ها تلاش شده با ارایه بروشورهای مختلف برنامه‌های مختلف فرهنگی نیز به اجرا در بیاید.

رضایی گفت: مسئولان ستاد طرح‌های سالم‌سازی دریا در مناطق غرب مازندران به صورت مستمر از طرح‌ها بازدید می‌کنند تا شهروندان به راحتی و به‌دور از هر مسئله حاشیه‌ای به شنا بپردازند.

انتهای پیام/ع20/گ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد