رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

تمام نیازهای پروژه کنارگذر ساحلی رامسر بومی تامین شود

خبرگزاری فارس: تمام نیازهای پروژه کنارگذر ساحلی بومی تامین شود
امام جمعه جدید رامسر:
تمام نیازهای پروژه کنارگذر ساحلی بومی تامین شود

امام جمعه جدید رامسر:
تمام نیازهای پروژه کنارگذر ساحلی بومی تامین شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه جدید رامسر گفت: تمام نیازهای پروژه کنارگذر ساحلی در شهرستان رامسر تامین شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر حجت‌الاسلام سید جلیل مرتضوی بعد از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی خود با خبرنگاران رسانه‌های گروهی این شهرستان اظهار داشت: پیوند اخوت و دوستی اصحاب رسانه با ستاد نماز جمعه از اهداف اصلی من است.

وی تصریح کرد: هیچ کار بزرگی بدون حمایت اصحاب رسانه از سوی مسئولان انجام نخواهد شد و اگر سخنان ما که در واقع همان سخنان مردم است، از طریق رسانه‌های گروهی اطلاع‌رسانی نشود به گوش هیچ مسئول ارشدی نخواهد رسید.

مرتضوی اضافه کرد: انسجام و وحدت خبرنگاران شهرستان رامسر و حضور آنان در همه میادین در همین مدت کم حضور من در این شهرستان بسیار چشمگیر بوده و کمتر شهرستانی را دیدم که خبرنگاران آن اینگونه پویا و دلسوز باشند و به همین دلیل از آنان قدردانی می‌کنم.

این مسئول خاطر نشان کرد: اعتقادم بر این است که کارهای بزرگ از انسان‌های بزرگ برمی‌آید و لازمه این کار فضایی توأم با همدلی و آرامش است.

امام جمعه رامسر با قدردانی از زحمات حجت‌الاسلام باقرزاده امام جمعه سابق و همه امامان جمعه پیشین رامسر گفت: نگاهم بر آن است تا با استفاده از تجربیات مدیران قبلی، از تجربیات آحاد مردم رامسر برای پیشبرد شهرستان رامسر استفاده کنم و دست نیازم را به سمت همه مسئولان و اصحاب رسانه و مردم آرام و فهیم رامسر دراز می‌کنم.

وی تصریح کرد: خدمت به مردم شهرستان رامسر که حیا و تواضع از جمله خصوصیات آنان است عبادت محسوب شده و من به عنوان پدر معنوی این شهرستان تلاش خود را برای انجام وظایف محوله به نحو احسن خواهم کرد.

مرتضوی گفت: آنچه از بیان مشکلات دو سویه بین مردم و مسئولان برای من در انعکاس از تریبون نماز جمعه مهم است، بخش بسیار مهمی به خواسته‌های به‌ حق مردم برمی‌گردد.

این مسئول با اشاره به پروژه کنارگذر ساحلی که با حضور وزیران راه و دفاع و هیئت همراه اجرایی شد بیان داشت: انتظاری که مدیران و مردم این شهرستان از مجریان این پروژه دارند این است که تمام امکانات و انتخاب حتی کارگر ساده و نیز کوچک‌ترین نیازهای خود را تا جایی که امکانات شهرستان رامسر اجازه می‌دهد از همین شهرستان تهیه کنند.

وی خاطر نشان کرد: مدیران ما عملیاتی کردن وظایف خود را سرلوحه کارهایشان قرار دهند و از سر دادن شعارها و وعده‌ها پرهیز کنند و فضایی پر از همدلی و ارتباط تنگاتنگ خود را با مردم و اصحاب رسانه فراهم آورند تا شهری پویا و آباد داشته باشند.

در بخش دیگری از این نشست، حجت‌الاسلام وحید وزیری مقدم رئیس دفتر امام جمعه شهرستان رامسر نیز به برخی از فعالیت‌های ستاد نماز جمعه اشاره کرد و گفت: همه تلاش ما در این ستاد این است که نماز جمعه فقط به روز جمعه ختم نشده و نماز جمعه‌ای که از شنبه شروع شده و تا به جمعه ختم شود در شهرستان داشته باشیم.

وی متذکر شد: نماز جمعه یک نماز صرفا عبادی و سیاسی نیست بلکه ارتباط مردم و مسئولان در این فریضه الهی از جمله اهداف مهم نماز جمعه به شمار می‌آید.

این مسئول اضافه کرد: سعی ما در ستاد نماز جمعه شهرستان رامسر همواره بر این اصل بوده که جوانان را وارد نماز جمعه کنیم و به همین دلیل با بکارگیری جوانان در امور ستاد نماز جمعه، انتخاب رابطان در ادارات، برگزاری دوره‌های آموزشی اصول و مبانی نماز جمعه از جمله کارهایی بود که توسط این ستاد انجام شد.

انتهای پیام/ن10/د

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد