رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

پنجمین جشنواره اردیبهشت تئاتر مازندران در رامسر

خبرگزاری فارس: پنجمین جشنواره اردیبهشت تئاتر مازندران به کار خود پایان داد
پنجمین جشنواره اردیبهشت تئاتر مازندران در رامسر
در رامسر
پنجمین جشنواره اردیبهشت تئاتر مازندران به کار خود پایان داد

خبرگزاری فارس: پنجمین جشنواره اردیبهشت تئاتر مازندران با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و هنرمندان استان به کار خود در هتل آزادی رامسر پایان داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران عصر دوشنبه در این مراسم گفت: تئاتر مقوله‌ای است که باید با اظهارنظرهای سازنده هنرمندان این عرصه ساماندهی شود.

عین‌الله فلاح افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با برنامه‌ریزی‌هایی که دارد این خلأها را پر خواهد کرد اما این بدان معنی نیست که انتظار معجزه داشته باشیم.

وی اظهار داشت: کمبودهای به وجود آمده در عرصه هنر و فرهنگ به یکباره پدید نیامده است بلکه در طول زمان ایجاد شده بنابراین احتیاج به زمان نیز دارد تا برطرف شود.

این مسئول بیان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بضاعتی که در اختیار دارد در راستای بهبود جایگاه حوزه وسیع فرهنگ و هنر تلاش می‌کند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران نیز در این مراسم با اشاره به تاریخچه کهن تئاتر در ایران گفت: انسان در هنر تئاتر خواسته‌های درونی خود را به نمایش گذاشته و در واقع هنری است که در صحنه ظاهر است.

علیرضا جانبازی افزود: تئاتر رنگ خود را از رنگین کمان غنی همه هنرها گرفته و این هنر برخلاف موسیقی نه تنها حس‌ها بلکه عقل‌ها را نیز مورد خطاب قرار می‌دهد.

امام جمعه رامسر نیز در سخنانی به ظرافت شخصیتی هنرمندان اشاره کرد و گفت: با هنرمندان تئاتر باید با نگاهی دیگر سخن گفت.

وی افزود: هنرمندان این رشته می‌توانند آن را به سمت و سویی سوق دهند که موجب از بین رفتن بسیاری از بزهکاری‌ها شود.

حجت‌الاسلام سید جلیل مرتضوی تصریح کرد: تئاتر انسان‌ها را به سمتی می‌برد که بیننده و شنونده از آن درس می‌گیرند و همه هنرها به ویژه تئاتر به عنوان سلاحی برای تطهیر جامعه محسوب می‌شوند.

به گزارش فارس، در این مراسم اصغر همت، الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی از هنرمندان سینما و تئاتر ایران حضور داشتند و همچنین از هنرمندان موفق در عرصه‌ها و رشته‌های ‌مختلف، پیشکسوتان هنر تئاتر و زوج‌های هنری با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر شد.

انتهای‌پیام/آ20/چ3000

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد