رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

دومین جشنواره فیلم‌های صنعتی در رامسر

خبرگزاری فارس: برگزاری دومین جشنواره فیلم‌های صنعتی در مازندران

دومین جشنواره فیلم‌های صنعتی در رامسر

فردا آغاز می‌شود
برگزاری دومین جشنواره فیلم‌های صنعتی در مازندران

خبرگزاری فارس: دبیر دومین جشنواره فیلم‌های صنعتی مازندران از برگزاری این جشنواره با حضور چهره‌های مطرح سینما و صنعت، فردا در نوشهر خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهدی قربانپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ دومین جشنواره فیلم‌های صنعتی مازندران جهش، فردا همزمان با کشور در نوشهر آغاز به کار می‌کند.

وی با بیان اینکه افتتاحیه این جشنواره در سازمان بنادر و دریانوردی مازندران منطقه نوشهر آغاز می‌شود، تصریح کرد: چهره‌های شاخص صنعت، هنرمندان سینمای مستند و عکاسان شرکت‌کننده در بخش رهاورد صنایع مازندران در مراسم افتتاحیه حضور خواهند داشت.

قربانپور با اشاره به برگزاری تور دریایی برای میهمانان جشنواره، ادامه داد:‌ نمایش فیلم "حباب سرد" ساخته امیر جغتایی و فیلم "کنارگذر ساحلی شهر رامسر" در مراسم افتتاحیه به نمایش درمی‌آید.

این مسئول با بیان اینکه فیلم "طرح‌های فرانک گری" ساخته سیدنی پولاک هم در این جشنواره به نمایش درمی‌آید، متذکر شد:‌ نمایش فیلم‌ها تا عصر ادامه خواهد داشت.

دبیر دومین جشنواره فیلم‌های صنعتی مازندران با اشاره به برگزاری نشست تخصصی با محوریت گویندگی در فیلم مستند، تصریح کرد: این نشست با حضور داود نماینده و مریم صفی‌‌خانی از گویندگان مطرح برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در بخش عکس جشنواره، از 28 عکاس 31 عکس به نمایش درمی‌آید، افزود: ‌این جشنواره توسط جهاد دانشگاهی صنعتی شریف و با همکاری استانداری مازندران، شرکت ایمن تک، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، اداره کل بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه امیرآباد و نوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، افتتاحیه دومین جشنواره فیلم‌های صنعتی مازندران جهش فردا ساعت 10 آغاز می‌شود.

انتهای‌ پیام/ن20/چ3

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد